Δυνατότητα παραγγελίας του Προσβάσιμου Εκπαιδευτικού Υλικού
- Πληροφοριακά Στοιχεία
Σας ενημερώνουμε πως στη σελίδα των Σχολικών Μονάδων όλων των βαθμίδων και συγκεκριμένα στο menu «Παραγγελίες» θα ενεργοποιηθεί την Τετάρτη 1η Σεπτεμβρίου 2021 η καρτέλα «Προσβάσιμα» στην οποία δίνεται η δυνατότητα παραγγελίας του Προσβάσιμου Εκπαιδευτικού Υλικού.
Θα παρακαλούσαμε να ενημερωθούν οι Σχολικές Μονάδες αρμοδιότητάς σας σχετικά και εφόσον χρειάζονται τα σχετικά βιβλία να προχωρήσουν σε παραγγελία σύμφωνα με τις ανάγκες τους έως την Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2021.
Μετά την παραγγελία τα βιβλία θα ενσωματωθούν σε Συμπληρωματικές Παραγγελίες και θα καλυφθούν το συντομότερο δυνατόν από τα αρμόδια Κέντρα Διανομής.
Επειδή κατά το παρελθόν υπήρξε σχετική παρερμηνεία, θα θέλαμε να διευκρινιστεί πως το Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό Υλικό δεν είναι το εκπαιδευτικό υλικό που διατίθεται στα τμήματα Τάξεων Υποδοχής και Δομών Προσφύγων, μπορεί όμως φυσικά να διατεθεί εφόσον απαιτείται, εφόσον δηλαδή υπάρχουν μαθητές/τριες με αντίστοιχες Ειδικές Ανάγκες.
Τέλος, όσον αφορά τις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής, διευκρινίζουμε πως η δυνατότητα παραγγελίας των βιβλίων του Προσβάσιμου Εκπαιδευτικού Υλικού δίνεται μέσω του menu «Παραγγελίες» «Διδακτικών Βιβλίων» επιλέγοντας τη βαθμίδα «Ειδική Αγωγή».
Εκ μέρους της Διεύθυνσης Εκδόσεων του ΙΤΥΕ Διόφαντος
Ιστότοπος: https://publications.cti.gr/
Επικοινωνία: infopublications@cti.gr
Οδηγοί Εκπαιδευτικών και Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό Υλικό για όλες τις αναπηρίες
- Πληροφοριακά Στοιχεία
Οδηγοί Εκπαιδευτικών και Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό Υλικό για όλες τις αναπηρίες
«Δεν φοβόμαστε – Προστατευόμαστε Ασπίδα μας, η γνώση»
- Πληροφοριακά Στοιχεία
GR/EN
https://www.hopkinsmedicine.org
Εδώ θα βρείτε προσβάσιμες πληροφορίες για τα άτομα με αναπηρία (μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικούς και πολίτες).
Το υλικό είναι σε απόλυτη συνάρτηση με τη βάση πληροφοριών και ενημέρωσης του Υπουργείου Υγείας και του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας.
Σε συνέχεια της ενημέρωσης από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ), η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας προχώρησε στην έκδοση 8 Οδηγιών και 19 Ερωτήσεων-Απαντήσεων για τη νόσο COVID-19.
- Στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα με υπότιτλους
- 8 Οδηγίες και
- 19 Ερωτήσεις-Απαντήσεις
Σε μεγέθυνση για προβολή και εκτύπωση
- Έκδοση μεγεθυμένης γραμματοσειράς 18B - 19 Ερωτήσεις - Απαντήσεις
- Έκδοση μεγεθυμένης γραμματοσειράς 18B - 8 Χρήσιμες Οδηγίες
- Έκδοση μεγεθυμένης γραμματοσειράς 28Β - 19 Ερωτήσεις - Απαντήσεις
- Έκδοση μεγεθυμένης γραμματοσειράς 28B - 8 Χρήσιμες Οδηγίες
- Έκδοση σε BRAILLE READY
- 19 Ερωτήσεις - Απαντήσεις, Plain text (έτοιμο για μεταtροπή σε braille)
- 19 Ερωτήσεις - Απαντήσεις, Εκτυπώσιμο braille με τη χρήση του λογισμικού DBT
- 8 Οδηγίες, Εκτυπώσιμο braille με τη χρήση του λογισμικού DBT
- Σε Ηχητική μορφή
- 19 Ερωτήσεις - Απαντήσεις, Κείμενο σε audio (με χρήση T-t-S)
- 8 Οδηγίες, Κείμενο σε audio (με χρήση T-t-S)
Συντελεστές
Ευχαριστούμε όλους τους εμπειρογνώμονες του «Προσβάσιμου» και του «Sign Links» που συνέβαλαν στην ανάπτυξη του παρόντος προσβάσιμου υλικού.
Accessibility within open educational resources and practices for disabled learners: a systematic literature review
- Πληροφοριακά Στοιχεία
Ποδαρικό μας έκανε το άρθρο του 2020: Zhang et al. (2020). Accessibility within open educational resources and practices for disabled learners: a systematic literature review. Smart Learning Environments 7:1 https://doi.org/10.1186/s40561-019-0113-2 .
Το άρθρο ανασκόπησε συστηματικά 31 δημοσιευμένα σε επιστημονικά περιοδικά άρθρα, παγκοσμίως, για να παρέχει πληροφορίες σχετικά με τη λειτουργική ποικιλομορφία των Ανοικτών Εκπαιδευτικών Πόρων (Open Educational Resources, OER) και των Ανοικτών Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Open Educational Practices, OEP).
Δύο εξ αυτών είναι δικά μας και αφορούν το "Προσβάσιμο":
Kourbetis, V., & Boukouras, K. (2014). Accessible open educational resources for students with disabilities in Greece: They are open to the deaf. In C. Stephanidis & M. Antona (Eds.), Universal Access in Human-Computer Interaction. Universal access to information and knowledge. UAHCI 2014. Lecture notes in computer science (Vol. 8514). Cham: Springer.
Kourbetis, V., Boukouras, K. & Gelastopoulou, M.(2016). Multimodal Accessibility for Deaf Students Using Interactive Video, Digital Repository and Hybrid Books. In C. Stephanidis and M. Antona (Eds.) Universal Access in Human-Computer Interaction. Users and Context Diversity, Part III , Lecture Notes In Computer Science 9739, pp. 93–102. Springer International Publishing Switzerland.
Το άρθρο επισημαίνει ότι η προσβασιμότητα εξακολουθεί να είναι στα αρχικά στάδια του στο πλαίσιο των Ανοικτών Εκπαιδευτικών Πόρων και των Ανοικτών Εκπαιδευτικών Πρακτικών και ότι οι ερευνητές θα πρέπει να επικεντρωθούν περισσότερο στην εξέταση των τεσσάρων αρχών προσβασιμότητας: αντιληπτών, λειτουργικών, κατανοητών και ισχυρών (perceivable, operable, understandable and robust)- Ανοικτών Εκπαιδευτικών Πόρων, δηλαδή τις βασικές αρχές του «Προσβάσιμου».
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ
- Πληροφοριακά Στοιχεία
Λήψη παρουσίασης σε μορφή prezi-windows (εκτελέσιμο αρχείο των windows)
[/pb_accordion_item][pb_accordion_item heading="ΚΟΥΡΜΠΕΤΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ - Ανάπτυξη καθολικά σχεδιασμένου εκπαιδευτικού υλικού για μαθητές με αναπηρίες στο γενικό και ειδικό σχολείο" icon="" tag="" ] [/pb_accordion_item][pb_accordion_item heading="ΛΥΤΡΑ ΦΩΤΕΙΝΗ - Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Υλικό που αφορά Μελέτες Περίπτωσης μαθητών του Δημοτικού με ΔΕΠΥ" icon="" tag="" ] [/pb_accordion_item][pb_accordion_item heading="ΜΠΟΥΡΧΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ - Εκπαιδευτικό περιεχόμενο για την εφαρμογή με κατηγορίες δραστηριοτήτων για την Γ’ έως ΣΤ΄ Δημοτικού" icon="" tag="" ] [/pb_accordion_item][pb_accordion_item heading="ΜΠΟΥΣΔΟΥΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ - Εκπαιδευτικό περιεχόμενο για την κοινωνική ζωή και την εξερεύνηση του περιβάλλοντος μαθητών με κινητική αναπηρία" icon="" tag="" ] [/pb_accordion_item][pb_accordion_item heading="ΠΑΠΑΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ - Οι κοινωνικές ιστορίες στην εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία για την προσωπική και κοινωνική ανάπτυξη, τη διαχείριση κρίσεων και την αυτόνομη διαβίωσή τους." icon="" tag="" ] [/pb_accordion_item][pb_accordion_item heading="ΣΚΑΛΟΥΜΠΑΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ - Οδηγός εκπαίδευσης για τους μαθητές με προβλήματα προσοχής και συγκέντρωσης" icon="" tag="" ] [/pb_accordion_item][pb_accordion_item heading="ΤΣΑΦΤΑΡΙΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ - Ευαισθητοποίηση σε θέματα αναπηρίας και αποδοχή της διαφορετικότητας μέσα από τη μουσική" icon="" tag="" ] [/pb_accordion_item][/pb_accordion][/pb_column][/pb_row]Δελτίο Τύπου: Διοργάνωση Ενδοσχολικών Επιμορφωτικών Ημερίδων
- Πληροφοριακά Στοιχεία
Ανακοινώσεις
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) υλοποιεί την Πράξη με τίτλο «Καθολικός Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Προσβάσιμου Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού» - Οριζόντια Πράξη και κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5001313, ΣΑΕ 2016ΣΕ34510090, Άξονες Προτεραιότητας 6, 8, 9, στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020», που συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο).
Στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 8485/07-11-2016 Απόφασης υλοποίησης με ίδια μέσα του Υποέργου 1 (ΑΔΑ:ΨΗΟ7ΟΞΛΔ-ΡΡΝ) και ειδικότερα τη Δράση 5 «Επιμόρφωση, ενδοσχολική και εξ αποστάσεως, εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής» και το ΠΕ5.1 προβλέπεται η υλοποίηση είκοσι έξι (26) ενδοσχολικών επιμορφωτικών ημερίδων εντός και εκτός Αθηνών.
Οι ενδοσχολικές επιμορφωτικές ημερίδες στην Αττική και στις πόλεις εκτός Αττικής, θα λάβουν χώρα στις εξής σχολικές μονάδες, οι οποίες επελέγησαν μετά από δημοσίευση-πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος:
Α/Α |
Σχολική Μονάδα |
Βαθμίδα Εκπαίδευσης |
Ημερομηνία Διεξαγωγής |
1 |
4ο Δ.Σ. Χαϊδαρίου |
Α/θμια |
16/01/2019 |
2 |
11ο Δ.Σ. Πειραιά |
Α/θμια |
07/02/2019 |
3 |
1ο Δ.Σ. Νέου Ψυχικού |
Α/θμια |
13/12/2018 |
4 |
6ο Δ.Σ. Αγίας Παρασκευής |
Α/θμια |
28/02/2019 |
5 |
123ο Δ.Σ. Αθηνών 90ο Δ.Σ Αθηνών |
Α/θμια |
17/01/2019 |
6 |
11ο Δ.Σ. Ελευσίνας |
Α/θμια |
31/01/2019 |
7 |
2ο Δ.Σ. Νεμέας |
Α/θμια |
13/02/2019 |
8
|
Δ.Σ. Ερατεινής |
Α/θμια |
28/02/2019 |
9 |
16Ο Δ.Σ. Δράμας |
Α/θμια |
22/02/2019 |
10 |
Ε.Ε.Ε.Ε.Κ Αγρινίου |
Β/θμια |
24/01/2019 |
11 |
1ο 5/Θ Ειδικό Δ.Σ. Κομοτηνής |
Α/θμια |
21/02/2019 |
12 |
Ειδικό Γυμνάσιο – Λύκειο Κωφών και Βαρήκοων Θεσσαλονίκης |
Β/θμια |
04/03/2019 |
13 |
Ειδικό Δ.Σ. Κωφών και Βαρήκοων Πάτρας |
Α/θμια |
04/02/2019 |
14 |
10ο Νηπιαγωγείο Νεάπολης Θεσσαλονίκης |
Α/θμια |
23/01/2019 |
15 |
2ο Δ.Σ. Ευκαρπίας Θεσσαλονίκης |
Α/θμια |
22/01/2019 |
16 |
1ο 12/Θ Δ.Σ. Αρχανών Ηρακλείου |
Α/θμια |
07/03/2019 |
Ο χαρακτήρας των Ενδοσχολικών Ημερίδων είναι επιμορφωτικός.
Στόχος είναι αφενός, η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών των παραπάνω σχολικών μονάδων και η παρουσίαση του υλικού των Ειδικών Επιστημόνων/Εμπειρογνωμόνων που εκπονείται στο πλαίσιο της Πράξης, στα στελέχη της εκπαίδευσης και στους/στις εκπαιδευτικούς και αφετέρου η πιλοτική εφαρμογή του υλικού με σκοπό την ανατροφοδότηση των Ειδικών Επιστημόνων/Εμπειρογνωμόνων, ώστε να διαμορφωθεί η τελική βέλτιστη μορφή των παραδοτέων.
Επισημαίνεται ότι στις ενδοσχολικές επιμορφωτικές ημερίδες θα συμμετάσχουν οι εκπαιδευτικοί των παραπάνω σχολικών μονάδων, που δήλωσαν συμμετοχή.
Οι ενδοσχολικές επιμορφωτικές ημερίδες διοργανώνονται από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής του ΥΠ.Π.Ε.Θ.
Διεθνές Συνέδριο για τη διδασκαλία Ευρωπαϊκών Νοηματικών Γλωσσών Παρασκευή 28 και Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2018
- Πληροφοριακά Στοιχεία
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Διεθνές Συνέδριο για τη διδασκαλία Ευρωπαϊκών Νοηματικών Γλωσσών
Παρασκευή 28 και Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2018
Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων στην αίθουσα "Ζακλίν ντε Ρομιγί"
Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80
Δελτίο Τύπου | | Αφίσα | | Πρόγραμμα Συνεδρίου | | Πρόγραμμα Σχολείων |
Δηλώσεις συμμετοχής: https://goo.gl/forms/hdpd2YhshLzjSjl83
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.), στο πλαίσιο των Στρατηγικών Συμπράξεων στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Erasmus+, υλοποιεί το έργο «Teaching European Signed Languages as a First Language» με τίτλο: “SIGN FIRST” (Διδασκαλία Ευρωπαϊκών Νοηματικών Γλωσσών ως πρώτη γλώσσα). Εθνική Μονάδα Συντονισμού του προγράμματος Erasmus+ το οποίο χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση είναι το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (I.K.Y.).
Το SIGN FIRST αποσκοπεί στην ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού για την εφαρμογή προγραμμάτων διδασκαλίας νοηματικών γλωσσών και την καλλιέργεια της δίγλωσσης εγγραμματοσύνης των Κωφών και Βαρήκοων μαθητών. Κύριος στόχος του SIGN FIRST είναι η δημιουργία ενός ολοκληρωμένου εκπαιδευτικού προγράμματος με το κατάλληλο εκπαιδευτικό υλικό προκειμένου οι εκπαιδευτικοί με τη σειρά τους να συμβάλλουν, εφαρμόζοντάς το, στην ανάπτυξη και βελτίωση των γλωσσικών και επικοινωνιακών δεξιοτήτων των Κωφών και Βαρήκοων μαθητών.
Η επιμόρφωση εκπαιδευτικών που διδάσκουν Ευρωπαϊκές Νοηματικές Γλώσσες σε μαθητές με προβλήματα ακοής ως πρώτη γλώσσα περιλαμβάνει ενδοσχολικές επιμορφώσεις καθώς και ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση στην κάθε χώρα που συμμετέχει στο πρόγραμμα (Ολλανδία, Ελβετία, Κύπρο και Ελλάδα).
Βασικό εργαλείο για τη διδασκαλία της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας ως πρώτη γλώσσα για τις δύο πρώτες τάξεις του Δημοτικού Σχολείου βρίσκεται στην ιστοσελίδα του προγράμματος http://www.sign1st.eu/el/ και εμπλουτίζεται συνεχώς.
Συνδιοργάνωση: Εταίροι του προγράμματος Sign First:
- Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
- Ειδικό Νηπιαγωγείο Κωφών & Βαρηκόων Αργυρούπολης
- Ειδικό Νηπιαγωγείο & Δημοτικό Σχολείο Κωφών και Βαρηκόων Λυκόβρυσης-Πεύκης
- HABILIS
Ο χαρακτήρας του Διεθνούς Συνεδρίου είναι επιμορφωτικός και ενημερωτικός. Στόχος είναι να παρουσιαστεί το θεωρητικό πλαίσιο για την διδασκαλία Νοηματικών Γλωσσών και η πληθώρα των δράσεων που υλοποιούνται μέσω του Έργου. Η ομάδα των ειδικών επιστημόνων-εμπειρογνωμόνων του Έργου, διακεκριμένοι επιστήμονες από τις Η.Π.Α. και την Ευρώπη θα ενημερώσουν τα στελέχη της εκπαίδευσης, τους εκπαιδευτικούς και τους εν γένει ενδιαφερόμενους (γονείς, μέλη της Κοινότητας των Κωφών, χρήστες της ΕΝΓ, Διερμηνείς, φοιτητές κλπ.) για τη σκοπιμότητα και τα οφέλη από την υλοποίηση του Έργου μέσα από ομιλίες και διαδραστικές, βιωματικές δραστηριότητες. Επιπλέον, στόχος του Διεθνούς Συνεδρίου είναι η υποστήριξη της υλοποίησης της Υ.Α. 2103/2017, με την οποία εντάσσεται η διδασκαλία της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας και η εκμάθηση αυτής στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα των κωφών και βαρηκόων μαθητών.
Δεν υπάρχει κανένα κόστος για τη συμμετοχή.
Θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης από το ΙΕΠ ηλεκτρονικά και για το λόγο αυτό απαιτείται η ηλεκτρονική δήλωση συμμετοχής.
Στη δήλωση συμμετοχής, επίσης, δηλώνονται και οι ανάγκες προσβασιμότητας των συμμετεχόντων, ώστε να καλυφθούν έγκαιρα και πλήρως.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε με τον Επιστημονικό Υπεύθυνο του Προγράμματος:
Βασίλης Κουρμπέτης
Σύμβουλος A του ΥΠ.Π.Ε.Θ.
Συντονιστής Μονάδας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
Αν. Τσόχα 36, 115 21 Αθήνα
Τηλ.: (+30)213 1335 301 (κ. Κουρμπέτης) 213 1335 412 (κ. Γελαστοπούλου)
Κινητό: (+30) 6936121784 (κ. Κουρμπέτης)
URL: http://www.iep.edu.gr , http://www.sign1st.eu/el/
E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ή Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
skype: vassilis.kourbetis
Ένα Παιδικό Βιβλίο σε Δύο Γλώσσες
- Πληροφοριακά Στοιχεία
http://webtv.ert.gr/ert1/themata/ena-paidiko-vivlio-se-dyo-glosses/
Διευκρινήσεις σχετικά με το εκπαιδευτικό υλικό – προσβάσιμο
- Πληροφοριακά Στοιχεία
[pb_row][pb_column span="span12"][pb_text el_title="ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟ." width_unit="%" enable_dropcap="no" appearing_animation="0" ]
[/pb_text][/pb_column][/pb_row]
Διοργάνωση Ενδοσχολικών Επιμορφωτικών Ημερίδων - 15/06/2018
- Πληροφοριακά Στοιχεία
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Διοργάνωση Ενδοσχολικών Επιμορφωτικών Ημερίδων
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) υλοποιεί την Πράξη με τίτλο «Καθολικός Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Προσβάσιμου Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού» - Οριζόντια Πράξη και κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5001313, ΣΑΕ 2016ΣΕ34510090, Άξονες Προτεραιότητας 6, 8, 9, στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020», που συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο και Εθνικούς πόρους.
Στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 8485/07-11-2016 Απόφασης υλοποίησης με ίδια μέσα του Υποέργου 1 (ΑΔΑ:ΨΗΟ7ΟΞΛΔ-ΡΡΝ) και ειδικότερα τη Δράση 5 «Επιμόρφωση, ενδοσχολική και εξ αποστάσεως, εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής» και το ΠΕ5.1 προβλέπεται η υλοποίηση είκοσι έξι (26) ενδοσχολικών επιμορφωτικών ημερίδων εντός και εκτός Αθηνών.
Οι ενδοσχολικές επιμορφωτικές ημερίδες στην Αθήνα, θα λάβουν χώρα στις εξής σχολικές μονάδες, οι οποίες επελέγησαν μετά από δημοσίευση-πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος:
- Ειδικό Δ.Σ. Πειραιά για παιδιά με Αυτισμό: 18/06/2018
- 4ο Δ.Σ. Ελληνικού: 18/06/2018
- 15ο Δ.Σ. Καλλιθέας: 19/06/2018
- 1ο Δ.Σ. Πεντέλης και 2ο Δ.Σ. Πεντέλης: 19/06/2018
- 1ο Δ.Σ. Χολαργού: 20/06/2018
- 41ο Δ.Σ. Πειραιά: 20/06/2018
- Ειδικό Δ.Σ. Τυφλών, Ειδικό Δ.Σ Τυφλών και Τυφλοκωφών και Ειδικό Νηπιαγωγείο Τυφλών Καλλιθέας: 20/06/2018
- 12ο Νηπιαγωγείο Χαλανδρίου, 3ο Νηπιαγωγείο Βριλησσίων και 9ο Νηπιαγωγείο Ν. Ηρακλείου: 21/06/2018
- Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Ν. Ηρακλείου: 26/06/2018
- Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Πειραιά: 27/06/2018
Ο χαρακτήρας των Ενδοσχολικών Ημερίδων είναι επιμορφωτικός.
Στόχος είναι αφενός, η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών των παραπάνω σχολικών μονάδων και η παρουσίαση του υλικού των Ειδικών Επιστημόνων/Εμπειρογνωμόνων που εκπονείται στο πλαίσιο της Πράξης, στα στελέχη της εκπαίδευσης και στους/στις εκπαιδευτικούς και αφετέρου η πιλοτική εφαρμογή του υλικού με σκοπό την ανατροφοδότηση των Ειδικών Επιστημόνων/Εμπειρογνωμόνων, ώστε να διαμορφωθεί η τελική βέλτιστη μορφή των παραδοτέων.
Οι ενδοσχολικές επιμορφωτικές ημερίδες διοργανώνονται από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής του ΥΠ.Π.Ε.Θ.
Σελίδα 2 από 6