ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΑΡΑΔΟΤΕΩΝ ΥΠΟΕΡΓΟΥ 1 (Πίνακας I)
ΥΠΟΕΡΓΟ 1: Επιστημονική, Οργανωτική, Διοικητική και Διαχειριστική Υποστήριξη της Πράξης
|
- Διερεύνηση της εκπαιδευτικής χρήσης και καταγραφή υπάρχοντος εκπαιδευτικού υλικού και λογισμικού Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης που δεν έχει καταγραφεί
|
- Ανάπτυξη επιμορφωτικού υλικού
|
|
- Μελέτες Παρακολούθησης της Εφαρμογής και Βέλτιστης Αξιοποίησης του Προσβάσιμου Εκπαιδευτικού Υλικού του έργου
|
- Εκπαιδευτικό υλικό για την ευαισθητοποίηση σε θέματα αποδοχής της αναπηρίας και της διαφορετικότητας καθώς και για την ανάπτυξη ενταξιακής κουλτούρας στο σχολείο
|
- Εκπαιδευτικό υλικό για την ανάπτυξη κοινωνικών, συναισθηματικών δεξιοτήτων και δεξιοτήτων ζωής και αυτόνομης διαβίωσης για μαθητές με αναπηρία
|
- Εικονογραφικό Εννοιολογικό Λεξικό για τη διδασκαλία βασικών εννοιών και θεματικών που διδάσκονται στο Νηπιαγωγείο και στο Δημοτικό για μαθητές με αναπηρία και δυσκολίες κατανόησης
|
- Οδηγός εκπαίδευσης για μαθητές με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος: Καλές Πρακτικές για τη σχολική τους ένταξη
|
- Έντυπο και ψηφιακό υλικό εκπαιδευτικών παρεμβάσεων για μαθητές με προβλήματα προσοχής και συγκέντρωσης -Καλές Πρακτικές για τη σχολική τους ένταξη
|
- Ανάπτυξη προσβάσιμου υλικού και ενίσχυση ευέλικτων στρατηγικών αυτορρύθμισης της συμπεριφοράς και της μάθησης στο μάθημα της Γλώσσας στο γενικό Δημοτικό σχολείο (στη βάση του Καθολικού Σχεδιασμού Μάθησης)
|
- Προσβάσιμο υλικό για μαθητές με κινητική αναπηρία
|
- Εικαστικό Εκπαιδευτικό Υλικό για μαθητές με αναπηρία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
|
- Ανάπτυξη καθολικά σχεδιασμένου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού για τα Μαθηματικά της Ε΄τάξης Δημοτικού, για μαθητές γενικής και ειδικής εκπαίδευσης
|
- Ανάπτυξη εργαλείων για την παιδαγωγική αξιολόγηση
|
- Ανάπτυξη υλικού για την εκπαίδευση στην ανάγνωση και γραφή της Braille
|
- Αγωγή Κινητικότητας, Προσανατολισμού και Δεξιοτήτων Καθημερινής Διαβίωσης τυφλών μαθητών
|
- Ανάπτυξη απτικής νοηματικής επικοινωνίας για μαθητές με τύφλωση και πολλαπλές αναπηρίες και τυφλοκώφωση
|
- Διδασκαλία της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας (ΕΝΓ) ως πρώτης γλώσσας για τη Γ΄ τάξη Δημοτικού
|
- Διδασκαλία της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας (ΕΝΓ) ως πρώτης γλώσσας για τη Δ΄ τάξη Δημοτικού
|
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΑΡΑΔΟΤΕΩΝ ΥΠΟΕΡΓΩΝ 2-10 (Πίνακας II)
ΥΠΟΕΡΓΟ 2
|
Προσβάσιμο υλικό για μαθητές με νοητική αναπηρία (Γ’ τάξη Δημοτικού)
|
ΥΠΟΕΡΓΟ 3
|
Προσβάσιμο υλικό για μαθητές με νοητική αναπηρία (Δ’ τάξη Δημοτικού)
|
ΥΠΟΕΡΓΟ 4
|
Προσβάσιμο υλικό για μαθητές με κινητική αναπηρία
|
ΥΠΟΕΡΓΟ 5
|
Προσβάσιμο υλικό για μαθητές με προβλήματα όρασης
|
ΥΠΟΕΡΓΟ 6
|
Προσβάσιμο ψηφιακό υλικό για μαθητές με προβλήματα ακοής (Ελληνική Νοηματική Γλώσσα ως πρώτη γλώσσα για τη Γ΄και Δ΄τάξη Δημοτικού)
|
ΥΠΟΕΡΓΟ 7
|
Προσβάσιμο υλικό για μαθητές με δυσκολίες πρόσβασης στο οπτικό έντυπο υλικό
|
ΥΠΟΕΡΓΟ 8
|
Προσβάσιμο υλικό για μαθητές με προβλήματα ακοής για τη Γ΄τάξη Δημοτικού
|
ΥΠΟΕΡΓΟ 9
|
Προσβάσιμο υλικό για μαθητές με προβλήματα ακοής για τη Δ΄τάξη Δημοτικού
|
ΥΠΟΕΡΓΟ 10
|
Ανάπτυξη εκπαιδευτικού περιεχομένου και εφαρμογής για τα Μαθηματικά της Ε΄ τάξης Δημοτικού για όλους τους μαθητές γενικής και ειδικής εκπαίδευσης
|