Oδηγός Eκπαιδευτικού για την Aνάπτυξη Kοινωνικών και Συναισθηματικών Δεξιοτήτων, Δεξιοτήτων Ζωής και Αυτόνομης Διαβίωσης για μαθητές με αναπηρία μέσω Κοινωνικών Ιστοριών
Γελαστοπούλου Μαρία, Σύμβουλος A΄ Ειδικής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης, ΙΕΠ
Παπαμιχαλοπούλου Έρη, Ειδική Παιδαγωγός
Επιλέξτε την κάθε κατηγορία (1. 2. ...) και θα εμφανιστούν οι ιστοριες που αντιστοιχούν
στο πλαίσιο από κάτω
Οδηγός Εκπαιδευτικού για τις Κοινωνικές Ιστορίες [pdf]
Α22. Τι κάνω κάθε πρωί όταν φτάνω στο σχολείο [ppt] [pdf]
Α23. Γιατί είναι σημαντικό να κάθομαι στη θέση μου [ppt] [pdf]
Α24. Γιατί είναι σημαντικό να ακούω τις οδηγίες του δασκάλου μου [ppt] [pdf]
Α25. Πώς συνεργάζομαι με τον διπλανό μου [ppt] [pdf]
Β4. Πώς περιμένω στην ουρά του κυλικείου [ppt] [pdf]
Β5. Γιατί είναι σημαντικό να μπω στην τάξη μόλις τελειώσει το διάλειμμα [ppt][pdf]
Β19. Τι σημαίνει η αλλαγή μιας ρουτίνας [ppt] [pdf]
Β20. Τι συμβαίνει όταν λείπει η δασκάλα μου [ppt] [pdf]
Β21. Πώς μαθαινω απο τα λαθη μου [ppt] [pdf]
Β22. H εκδρομή που ακυρώθηκε ξαφνικά [ppt] [pdf]
Β23. Τι κάνω αν χάσω τη μαμά μου στην παιδική χαρά [ppt] [pdf]
Β24 Τι να κάνω αν χάσω τη μαμά μου στο σούπερ μάρκετ [ppt] [pdf]
Β25.Τι κάνω αν χαλάσει το αγαπημένο μου παιχνίδι [ppt] [pdf]