Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech

Γραμματοσειρά:

μενού

Ανακοίνωση εγγραφής και δήλωσης μαθημάτων στο πλαίσιο της ασύγχρονης εξ αποστάσεως επιμόρφωσης μέσω ανοικτών διαδικτυακών μαθήματων (ΜOOCS) που πρόκειται να υλοποιηθεί από το ΙΕΠ στο πλαίσιο της Δράσης 5 «επιμόρφωση, ενδοσχολική και εξ αποστάσεως, εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής» της Πράξης «καθολικός σχεδιασμός και ανάπτυξη προσβάσιμου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού» με κωδικό ΟΠΣ (ΜΙS) 5001313

 

Σε συνέχεια της υπ΄αρ. 21659 10/12/2021 Πρόσκλησης του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για υποβολή δήλωσης συμμετοχής στην ασύγχρονη εξ αποστάσεως επιμόρφωση μέσω ανοικτών διαδικτυακών μαθήματων (ΜOOCS) που πρόκειται να υλοποιηθεί στο πλαίσιο της Δράσης 5 «επιμόρφωση, ενδοσχολική και εξ αποστάσεως, εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής» της Πράξης «Καθολικός σχεδιασμός και ανάπτυξη προσβάσιμου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού» με κωδικό ΟΠΣ (ΜΙS) 5001313, σας ενημερώνουμε πως η εν λόγω πλατφόρμα θα τεθεί σε λειτουργία το 1ο δεκαήμερο του Φεβρουαρίου 2022.

Σημειώνεται πως η επιμόρφωση δεν έχει υποχρεωτικό χαρακτήρα.

 

1. ΟΜΑΔΑ ΣΤΟΧΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

1.1. Ομάδα στόχου
Στην εξ αποστάσεως ασύγχρονη επιμόρφωση, σύμφωνα με την ως άνω αναφερόμενη επιμόρφωση, καλούνται να συμμετάσχουν εκπαιδευτικοί ειδικής και γενικής εκπαίδευσης, Συντονιστές/στριες Εκπαιδευτικού έργου, στελέχη εκπαίδευσης, Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό των σχολικών μονάδων Γενικής και Ειδικής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, καθώς και γονείς μαθητών/τριών με αναπηρία.

1.2. Τα διαθέσιμα ανοικτά online μαθήματα που περιλαμβάνονται στην πλατφόρμα είναι τα εξής:

1. Ευαισθητοποίηση μαθητών και ενηλίκων σε θέματα αποδοχής της αναπηρίας και της διαφορετικότητας και ανάπτυξη ενταξιακής κουλτούρας στο σχολείο
2. Ανάπτυξη κοινωνικών, συναισθηματικών δεξιοτήτων και δεξιοτήτων ζωής και αυτόνομης διαβίωσης για μαθητές/τριες με αναπηρία μέσω Κοινωνικών Ιστοριών
3. Εκπαίδευση μαθητών/τριών με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος: Καλές πρακτικές για τη σχολική τους ένταξη
4. Εκπαίδευση μαθητών/τριών με προβλήματα προσοχής και συγκέντρωσης - Καλές πρακτικές για τη σχολική τους ένταξη
5. Η εκπαίδευση μαθητών/τριών με κινητική αναπηρία: ψηφιακές εφαρμογές και εκπαιδευτικές παρεμβάσεις για την κοινωνική ζωή και την αυτόνομη διαβίωση
6. Η αξιοποίηση των εικαστικών στην εκπαίδευση μαθητών/τριών με αναπηρία Γ΄ έως ΣΤ΄ Δημοτικού
7. Εκπαίδευση τυφλών μαθητών/τριών στην κινητικότητα, στον προσανατολισμό και σε δεξιότητες καθημερινής διαβίωσης
8. Προσαρμοσμένα μαθηματικά Ε΄ τάξης δημοτικού για μαθητές με αναπηρία
9. Εκπαίδευση τυφλοκωφών μαθητών/τριών μέσω της απτικής νοηματικής επικοινωνίας
10. Η διδασκαλία της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας (ΕΝΓ) ως πρώτη γλώσσα για την Γ΄ Δημοτικού
11. Η διδασκαλία της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας (ΕΝΓ) ως πρώτη γλώσσα για την Δ΄ Δημοτικού
12. Εκπαίδευση στη διδασκαλία για την ανάγνωση και γραφή Braille
13. Η παιδαγωγική αξιολόγηση στο πλαίσιο της ειδικής και ενταξιακής εκπαίδευσης

Τα κάτωθι μαθήματα δε θα είναι διαθέσιμα κατά την α΄ φάση επιμόρφωσης και θα διατεθούν στις επόμενες δύο φάσεις επιμόρφωσης:

• Εκπαίδευση τυφλών μαθητών/τριών στην κινητικότητα, στον προσανατολισμό και σε δεξιότητες καθημερινής διαβίωσης
• Η διδασκαλία της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας (ΕΝΓ) ως πρώτη γλώσσα για την Γ΄ Δημοτικού
• Η διδασκαλία της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας (ΕΝΓ) ως πρώτη γλώσσα για την Δ΄ Δημοτικού

 

2. ΦΑΣΕΙΣ-ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ

Η εν λόγω επιμόρφωση αρχικά θα υλοποιηθεί σε τρεις φάσεις ως εξής:

Α΄ φάση: 1ο δεκαήμερο Φεβρουαρίου 2022 έως 3ο δεκαήμερο Μαρτίου 2022
Β΄ φάση: 3ο δεκαήμερο Μαρτίου έως 2ο δεκαήμερο Μάϊου 2022
Γ΄ φάση: 2ο δεκαήμερο Μάϊου έως 1ο δεκαήμερο Ιουλίου 2022

Σε κάθε φάση ο/η κάθε συμμετέχων/ουσα μπορεί να παρακολουθήσει, κατόπιν εγγραφής στο Μητρώο του ΙΕΠ και στη συνέχεια δήλωσης μαθημάτων στην πλατφόρμα του ΙΕΠ, έως και τέσσερα (4) μαθήματα ταυτόχρονα και όχι περισσότερα. Με την ολοκλήρωση των τριών (3) φάσεων παρέχεται η δυνατότητα σε όλους/ες να παρακολουθήσουν, εφόσον το επιθυμούν, το σύνολο των μαθημάτων που καλύπτουν σφαιρικά τα βασικά αντικείμενα της ειδικής και συμπεριληπτικής εκπαίδευσης.

 

3. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΔΗΛΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ IEPX

α) Όσοι/ες ενδιαφερόμενοι/ες δεν έχουν κάνει αίτηση για την παρακολούθηση των διαδικτυακών μαθημάτων καλούνται:

i) να κάνουν εγγραφή μέσω του Μητρώου του ΙΕΠ ακολουθώντας τις κάτωθι οδηγίες,
ii) να δηλώσουν το/τα μάθημα/ήματα που επιθυμούν μέσω του Μητρώου του ΙΕΠ.

β) Όσοι/ες έχουν ήδη εγγραφεί στο μητρώο του ΙΕΠ για την παρακολούθηση των διαδικτυακών μαθημάτων δε χρειάζεται να επαναλάβουν τη διαδικασία εγγραφής και ως εκ τούτου καλούνται MONO:

i) να δηλώσουν το/τα μάθημα/ήματα που επιθυμούν μέσω του Μητρώου του ΙΕΠ.

Οδηγίες Εγγραφής/ Εισόδου/και δήλωσης μαθημάτων στο Μητρώο του ΙΕΠ

1. Θα πρέπει πρώτα να συνδεθείτε στο Μητρώο του Ι.Ε.Π. (https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php). Αν δεν είστε εγγεγραμμένοι/ες στο Μητρώο του Ι.Ε.Π., θα πρέπει πρώτα να πραγματοποιήσετε την εγγραφή επιλέγοντας το πεδίο Εγγραφή μέσω ΓΓΠΣ που εμφανίζεται στον παραπάνω σύνδεσμο (το βήμα αυτό παρακάμπτεται από τους ήδη εγγεγραμμένους)
2. Στη συνέχεια, μέσα από το Μητρώο, επιλέξτε Αιτήσεις από το αρχικό μενού και στη συνέχεια την επιλογή: «Είδος Αίτησης: ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗ ΔΗΛΩΣΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΗΝ ΑΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕΣΩ ΑΝΟΙΚΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ (ΜOOCS) ΠΟΥ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΙΕΠ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ 5 «ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ, ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ» ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ «ΚΑΘΟΛΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΥ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ» ΜΕ ΚΩΔΙΚΟ ΟΠΣ (ΜΙΣ) 5001313
3. Επιλέξτε την αντίστοιχη αίτηση για το/τα μάθημα/ήματα που σας ενδιαφέρουν (έως και τέσσερα 4)
4. Κατόπιν επιλέξτε την ιδιότητά σας και κάντε αποδοχή: α) των όρων χρήσης της παρούσας πρόσκλησης β) της τήρησης αρχείου προσωπικών δεδομένων, στο αρχείο του ΙΕΠ και γ) του κώδικα ηθικής και δεοντολογίας. Η αποδοχή του κώδικα ηθικής και δεοντολογίας συνεπάγεται αυτόματα αποδοχή και των συνεπειών μη τήρησης αυτού (όσοι/ες έχουν κάνει ήδη εγγραφή δεν είναι απαραίτητο να επιλέξουν πάλι ιδιότητα εκτός των περιπτώσεων επικαιροποίησης, ωστόσο είναι απαραίτητη η επιλογή του πεδίου αποδοχή του κώδικα ηθικής και δεοντολογίας)
5. Τέλος επιλέξτε Υποβολή Αίτησης.

Σημείωση: Με την παρούσα αίτηση διασφαλίζετε την αυτόματη εγγραφή σας στην πλατφόρμα iepx του ΙΕΠ και αποτελεί προαπαιτούμενη ενέργεια για την παρακολούθηση των μαθημάτων σε μεταγενέστερο χρόνο και όπως ορίζεται στην παρούσα ανακοίνωση.

Επισημαίνεται πως ο κάθε ενδιαφερόμενος/η δε μπορεί να δηλώσει ταυτόχρονα πάνω από τέσσερα (4) μαθήματα

Προσοχή: Δε χρειάζεται να κάνετε εγγραφή ή δήλωση μαθημάτων και στην πλατφόρμα iepx. Κατά την έναρξη λειτουργίας της πλατφόρμας θα μπορείτε να έχετε πρόσβαση στο μάθημα και να το παρακολουθήσετε χωρίς άλλη απαιτούμενη ενέργεια.

3.1. ΧΡΟΝΟΣ ΕΝΑΡΞΗΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΚΑΙ ΔΗΛΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

Σας ενημερώνουμε πως η έναρξη α΄ φάσης εγγραφών και δήλωσης μαθημάτων θα γίνει την Πέμπτη 20-01-22 και ώρα 13:00.
Ημερομηνία λήξης α΄ φάσης εγγραφών και δήλωσης μαθημάτων ορίζεται η Τετάρτη 02-02-2022 και ώρα 13:00

Για τη β΄ και γ΄ φάση επιμόρφωσης θα προηγείται ένα εύλογο χρονικό διάστημα εγγραφών και δηλώσεων μαθημάτων για το οποίο θα ενημερώνεστε με σχετική ανακοίνωση στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ (http://www.iep.edu.gr/el/anakoinoseis-top) της Πράξης (http://prosvasimo.iep.edu.gr/el/) και της iepx.iep.edu.gr (https://iepx.iep.edu.gr/).

4. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΙΣΟΔΟΥ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ IEPX ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

Επισημαίνεται ότι η είσοδος στην πλατφόρμα iepx.edu.gr θα είναι δυνατή στο σύνδεσμο https://iepx.iep.edu.gr.
Η ακριβής ημερομηνία έναρξης της παρακολούθησης των μαθημάτων θα ανακοινωθεί στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ (http://www.iep.edu.gr/el/anakoinoseis-top) της Πράξης (http://prosvasimo.iep.edu.gr/el/) και της iepx.iep.edu.gr (https://iepx.iep.edu.gr/).

Για την εισοδό σας στην εν λόγω πλατφόρμα θα χρησιμοποιήσετε τα στοιχεία εισόδου στο Μητρώο του ΙΕΠ

 

5. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

Οι ενότητες κάθε μαθήματος θα εμφανίζονται σταδιακά και σε εβδομαδιαία βάση. Για τη μετάβαση σε μία ενότητα απαιτείται η μελέτη της προηγούμενης. Η συμπλήρωση των ερωτήσεων αξιολόγησης θα γίνεται μετά την ολοκλήρωση της μελέτης της ενότητας με την οποία συνδέονται. Το ερωτηματολόγιο αποτίμησης θα είναι διαθέσιμο μετά την ολοκλήρωση και της τελευταίας ενότητας κάθε μαθήματος. Η συμπλήρωσή του είναι απαραίτητη για την ανατροφοδότησή σας σχετικά με το κάθε μάθημα αλλά και για την έκδοση της βεβαίωσης.

 

6. ΕΚΔΟΣΗΣ ΒΕΒΑΙΩΣΗΣ

Η έκδοση των βεβαιώσεων θα γίνει μετά την ολοκλήρωση της δράσης. Στο εν λόγω έγγραφο θα βεβαιώνεται η παρακολούθηση του/των μαθήματος/ων και δε συνδέεται με συγκεκριμένο αριθμό ωρών παρακολούθησης. Στο πλαίσιο τήρησης του κώδικα ηθικής και δεοντολογίας επισημαίνεται πως στην περίπτωση διαπίστωσης οποιασδήποτε ενέργειας που αντίκειται στους όρους χρήσης και στον κώδικα ηθικής και δεοντολογίας θα γίνεται αυτόματα διακοπή της παρακολούθησης του/των μαθήματος/ων που έχει επιλέξει ο/η ενδιαφερόμενος/η και ως εκ τούτου το ΙΕΠ δε θα εκδώσει βεβαίωση.

 

Σημείωση
Για την ενημέρωσή σας θα υπάρχουν συνεχείς ανακοινώσεις και διευκρινιστικές οδηγίες στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ, (http://www.iep.edu.gr/el/anakoinoseis-top), της Πράξης (http://prosvasimo.iep.edu.gr/el/) και της iepx.iep.edu.gr (https://iepx.iep.edu.gr/).





 


 

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.), Ν.Π.Ι.Δ., το οποίο εποπτεύεται από την Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, σύμφωνα με τις ανάγκες της Πράξης: «Καθολικός σχεδιασμός και ανάπτυξη προσβάσιμου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού» με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5001313 απευθύνει πρόσκληση δήλωσης συμμετοχής στην ασύγχρονη εξ αποστάσεως επιμόρφωση μέσω ανοικτών διαδικτυακών μαθημάτων (ΜOOCS) που πρόκειται να υλοποιηθεί από το ΙΕΠ στο πλαίσιο της Δράσης 5 «Επιμόρφωση, ενδοσχολική και εξ αποστάσεως, εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής» της Πράξης «Καθολικός σχεδιασμός και ανάπτυξη προσβάσιμου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού» με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5001313.

Υποβολή αιτήσεων στο μητρώο του Ι.Ε.Π. για την πρώτη φάση των εγγραφών, https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/, από Δευτέρα 13-12-2021 και ώρα 13:00 έως και Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2021 και ώρα 13:00.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΑΡΑΤΑΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΕΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 02-12-2021  ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΙΔΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΕΞΑΧΘΕΙ ΣΤΙΣ 03-12-2021 ΚΑΙ ΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗ ΔΗΛΩΣΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ ΔΥΟ (2) ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΗΜΕΡΙΔΕΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ/ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ 6 «ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ – ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ» ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ «ΚΑΘΟΛΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΥ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ» ΜΕ ΚΩΔΙΚΟ ΟΠΣ (ΜΙΣ) 5001313

 

Σας ενημερώνουμε πως δόθηκε παράταση στην ημερομηνία λήξης των εγγραφών για την παρακολούθηση της 2ης ημερίδας που θα διεξαχθεί από το ΙΕΠ εξ αποστάσεως στις 03-12-2021 και αφορά στην Πρόσκληση για υποβολή δήλωσης συμμέτοχης σε δυο (2) εξ αποστάσεως ημερίδες επιμόρφωσης/ενημέρωσης που προβλέπεται να υλοποιηθούν στο πλαίσιο της Δράσης 6 «Δημοσιότητα – προβολή της Πράξης» της Πράξης «Καθολικός σχεδιασμός και ανάπτυξη προσβάσιμου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού» με κωδικό ΟΠΣ (ΜΙS) 5001313.

Δεδομένου πως η 1η ημερίδα έχει υλοποιηθεί η δήλωση αφορά ΜΟΝΟ στη 2η ημερίδα την οποία και θα επιλέξετε κατά τη δήλωσή σας.

 

Α. Οδηγίες Εγγραφής

  1. Θα πρέπει πρώτα να συνδεθείτε στο Μητρώο του Ι.Ε.Π. (https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php). Αν δεν είστε εγγεγραμμένοι στο Μητρώο του Ι.Ε.Π., θα πρέπει πρώτα να πραγματοποιήσετε την εγγραφή επιλέγοντας το πεδίο Εγγραφή μέσω ΓΓΠΣπου εμφανίζεται στον παραπάνω σύνδεσμο.
    2. Στη συνέχεια, μέσα από το Μητρώο, επιλέξτεΑιτήσεις από το αρχικό μενού και στη συνέχεια την επιλογή: «Είδος Αίτησης: ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗ ΔΗΛΩΣΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ ΔΥΟ (2) ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΗΜΕΡΙΔΕΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ/ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ 6 «ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ – ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ» ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ «ΚΑΘΟΛΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΥ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ» ΜΕ ΚΩΔΙΚΟ ΟΠΣ (ΜΙΣ) 5001313»
    3. Κατόπιν επιλέξτε την ιδιότητά σας και κάντε αποδοχή: α) Των όρων χρήσης της παρούσας πρόσκλησης και β) Της τήρησης αρχείου προσωπικών δεδομένων, στο αρχείο του ΙΕΠ.
    4. Τέλος επιλέξτε Υποβολή Αίτησης.

Β. Οδηγίες για την παρακολούθηση της Ημερίδας

  1. Για την παρακολούθηση της ημερίδας απαιτείται η εγγραφή μέσω του μητρώου του Ι.Ε.Π. όπως περιγράφεται παραπάνω.
    2. Ο σύνδεσμος για την πρόσβαση στην ημερίδα:
    α) θα εμφανιστεί στη σελίδα του μητρώου του Ι.Ε.Π., κατόπιν εισόδου σας σε αυτό την ημέρα των ημερίδων και
    β) θα είναι διαθέσιμος από τις 14:45. Η ημερίδα θα ξεκινήσει στις 15:00.

Γ. Βεβαίωση παρακολούθησης των Ημερίδων

  1. Βεβαιώσεις παρακολούθησης των δύο (2) Ημερίδων θα λάβουν μόνο όσοι έχουν κάνει εγγραφή μέσω του μητρώου του Ι.Ε.Π. μετά το πέρας των 2 ημερίδων

 

Α. Οδηγίες Εγγραφής

  1. Θα πρέπει πρώτα να συνδεθείτε στο Μητρώο του Ι.Ε.Π. (https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php).
    Αν δεν είστε εγγεγραμμένοι στο Μητρώο του Ι.Ε.Π., θα πρέπει πρώτα να πραγματοποιήσετε την εγγραφή επιλέγοντας το πεδίο Εγγραφή μέσω ΓΓΠΣ που εμφανίζεται στον παραπάνω σύνδεσμο.
  2. Στη συνέχεια, μέσα από το Μητρώο, επιλέξτε Αιτήσεις από το αρχικό μενού και στη συνέχεια την επιλογή:
    «Είδος Αίτησης: ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗ ΔΗΛΩΣΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ ΔΥΟ (2) ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΗΜΕΡΙΔΕΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ/ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ 6 «ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ – ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ» ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ «ΚΑΘΟΛΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΥ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ» ΜΕ ΚΩΔΙΚΟ ΟΠΣ (ΜΙΣ) 5001313»
  3. Κατόπιν επιλέξτε την ιδιότητά σας και κάντε αποδοχή: α) Των όρων χρήσης της παρούσας πρόσκλησης και β) Της τήρησης αρχείου προσωπικών δεδομένων, στο αρχείο του ΙΕΠ.
  4. Τέλος επιλέξτε Υποβολή Αίτησης.

Β. Οδηγίες για την παρακολούθηση των Ημερίδων

  1. Για την παρακολούθηση των ημερίδων απαιτείται η εγγραφή μέσω του μητρώου του Ι.Ε.Π. όπως περιγράφεται παραπάνω.
  2. Ο σύνδεσμος για την πρόσβαση στην ημερίδα:
    α) θα εμφανιστεί στη σελίδα του μητρώου του Ι.Ε.Π., κατόπιν εισόδου σας σε αυτό την ημέρα των ημερίδων και
    β) θα είναι διαθέσιμος από τις 14:45. Οι ημερίδες θα ξεκινήσουν στις 15:00.

 

Γ. Βεβαίωση παρακολούθησης των Ημερίδων

  1. Βεβαιώσεις παρακολούθησης των Ημερίδων θα λάβουν μόνο όσοι έχουν κάνει εγγραφή μέσω του μητρώου του Ι.Ε.Π.

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) θα υλοποιήσει δύο (2) εξ αποστάσεως ημερίδες επιμόρφωσης/ενημέρωσης την Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2021 και την Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2021, που αφορούν στην εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Στο πλαίσιο αυτό, θα παρουσιαστεί προσβάσιμο εκπαιδευτικό υλικό για τους/τις εν λόγω μαθητές/-τριες, καθώς και η ηλεκτρονική πλατφόρμα εξ αποστάσεως επιμόρφωσης iepΧ μέσω της οποίας παρέχεται η δυνατότητα παρακολούθησης δωρεάν μαθημάτων σε αντικείμενα που αφορούν στην ειδική και ενταξιακή εκπαίδευση.

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να υποβάλουν ηλεκτρονική αίτηση στη δικτυακή πύλη e-IEP: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/ , εντός της αποκλειστικής προθεσμίας, που αρχίζει από την Τετάρτη 03 Νοεμβρίου 2021 και ώρα 13:00 έως και Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2021 και ώρα 15:00.

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε την πρόσκληση εδώ

Σας ενημερώνουμε πως στη σελίδα των Σχολικών Μονάδων όλων των βαθμίδων και συγκεκριμένα στο menu «Παραγγελίες» θα ενεργοποιηθεί την Τετάρτη 1η Σεπτεμβρίου 2021 η καρτέλα «Προσβάσιμα» στην οποία δίνεται η δυνατότητα παραγγελίας του Προσβάσιμου Εκπαιδευτικού Υλικού.

Θα παρακαλούσαμε να ενημερωθούν οι Σχολικές Μονάδες αρμοδιότητάς σας σχετικά και εφόσον χρειάζονται τα σχετικά βιβλία να προχωρήσουν σε παραγγελία σύμφωνα με τις ανάγκες τους έως την Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2021.

Μετά την παραγγελία τα βιβλία θα ενσωματωθούν σε Συμπληρωματικές Παραγγελίες και θα καλυφθούν το συντομότερο δυνατόν από τα αρμόδια Κέντρα Διανομής.

Επειδή κατά το παρελθόν υπήρξε σχετική παρερμηνεία, θα θέλαμε να διευκρινιστεί πως το Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό Υλικό δεν είναι το εκπαιδευτικό υλικό που διατίθεται στα τμήματα Τάξεων Υποδοχής και Δομών Προσφύγων, μπορεί όμως φυσικά να διατεθεί εφόσον απαιτείται, εφόσον δηλαδή υπάρχουν μαθητές/τριες με αντίστοιχες Ειδικές Ανάγκες.

Τέλος, όσον αφορά τις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής, διευκρινίζουμε πως η δυνατότητα παραγγελίας των βιβλίων του Προσβάσιμου Εκπαιδευτικού Υλικού δίνεται μέσω του menu «Παραγγελίες» «Διδακτικών Βιβλίων» επιλέγοντας τη βαθμίδα «Ειδική Αγωγή».

Εκ μέρους της Διεύθυνσης Εκδόσεων του ΙΤΥΕ Διόφαντος

Ιστότοπος: https://publications.cti.gr/

Επικοινωνία: infopublications@cti.gr

Τίτλος

Βαθμίδα

Οδηγός εκπαιδευτικού για την ευαισθητοποίηση σε θέματα αποδοχής της αναπηρίας και της διαφορετικότητας και την ανάπτυξη ενταξιακής κουλτούρας στο σχολείο.

Πρωτοβάθμια γενική και ειδική εκπαίδευση

Oδηγός εκπαιδευτικού για την ανάπτυξη κοινωνικών, συναισθηματικών δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και αυτόνομης διαβίωσης για μαθητές με αναπηρία μέσω Κοινωνικών Ιστοριών.

Πρωτοβάθμια γενική και ειδική εκπαίδευση, ΕΕΕΕΚ

Εκπαίδευση μαθητών και μαθητριών με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος: Καλές πρακτικές για τη σχολική τους ένταξη.

Πρωτοβάθμια γενική και ειδική εκπαίδευση-Αυτισμός

Εκπαίδευση μαθητών και μαθητριών με προβλήματα προσοχής και συγκέντρωσης: Καλές πρακτικές για τη σχολική τους ένταξη

Πρωτοβάθμια γενική και ειδική εκπαίδευση

Εκπαίδευση μαθητών και μαθητριών με κινητική αναπηρία: ψηφιακές εφαρμογές και εκπαιδευτικές παρεμβάσεις για την κοινωνική ζωή και την αυτόνομη διαβίωση.

Πρωτοβάθμια γενική και ειδική εκπαίδευση, ΕΕΕΕΚ-Κινητική αναπηρία

Η αξιοποίηση των εικαστικών στην εκπαίδευση μαθητών και μαθητριών με αναπηρία.

Πρωτοβάθμια γενική και ειδική εκπαίδευση, ΕΕΕΕΚ

Μαθηματικά Ε΄ τάξης δημοτικού, προσαρμοσμένα για μαθητές και μαθήτριες με αναπηρία (Οδηγός).

(Οδηγός, Easy to read, Arial 18, Arial 28, Alt, εικόνες)

Πρωτοβάθμια γενική και ειδική - easy read

Οδηγός εκπαιδευτικού για την εκπαίδευση στο ανάγλυφο σύστημα γραφής και ανάγνωσης braille. 
Συνοδευτικό τεύχος
Γραμματοσειρά simbrl

Πρωτοβάθμια γενική και ειδική - τύφλωση

Εκπαίδευση τυφλών μαθητών και μαθητριών στην κινητικότητα, στον προσανατολισμό και σε δεξιότητες καθημερινής διαβίωσης.

Πρωτοβάθμια γενική και ειδική - τύφλωση

Εκπαίδευση τυφλοκωφών μαθητών μέσω της απτικής νοηματικής επικοινωνίας.

Ειδική αγωγή - τυφλοκώφωση - πολλαπλές αναπηρίες

Εργαλεία παιδαγωγικής αξιολόγησης των μαθητών από τους εκπαιδευτικούς προκειμένου να συντάσσουν το εξατομικευμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης

Πρωτοβάθμια γενική και ειδική εκπαίδευση, ΕΕΕΕΚ

GR/EN

«Δεν φοβόμαστε – Προστατευόμαστε
Ασπίδα μας, η γνώση»

https://www.hopkinsmedicine.org

 Εδώ θα βρείτε προσβάσιμες πληροφορίες για τα άτομα με αναπηρία (μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικούς και πολίτες).

Το υλικό είναι σε απόλυτη συνάρτηση με τη βάση πληροφοριών και ενημέρωσης του Υπουργείου Υγείας και του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας.

Σε συνέχεια της ενημέρωσης από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ), η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας προχώρησε στην έκδοση 8 Οδηγιών και 19 Ερωτήσεων-Απαντήσεων για τη νόσο COVID-19.

  • Στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα με υπότιτλους

 - 8 Οδηγίες 8 οδηγίες και
 - 19 Ερωτήσεις-Απαντήσεις 8 οδηγίες

 Σε μεγέθυνση για προβολή και εκτύπωση

 - Έκδοση μεγεθυμένης γραμματοσειράς 18B - 19 Ερωτήσεις - Απαντήσεις

 - Έκδοση μεγεθυμένης γραμματοσειράς 18B - 8 Χρήσιμες Οδηγίες 

 - Έκδοση μεγεθυμένης γραμματοσειράς 28Β - 19 Ερωτήσεις - Απαντήσεις

 - Έκδοση μεγεθυμένης γραμματοσειράς 28B - 8 Χρήσιμες Οδηγίες

  • Έκδοση σε BRAILLE READY

 - 19 Ερωτήσεις - Απαντήσεις, Plain text (έτοιμο για μεταtροπή σε braille)

 - 19 Ερωτήσεις - Απαντήσεις, Εκτυπώσιμο braille με τη χρήση του λογισμικού DBT 

 - 8 Οδηγίες, Brailly Ready

 - 8 Οδηγίες Plain Text

 - 8 Οδηγίες, Εκτυπώσιμο braille με τη χρήση του λογισμικού DBT

  • Σε Ηχητική μορφή

 - 19 Ερωτήσεις - Απαντήσεις, Κείμενο σε audio (με χρήση T-t-S)

 - 8 Οδηγίες, Κείμενο σε audio (με χρήση T-t-S)

Συντελεστές
Ευχαριστούμε όλους τους εμπειρογνώμονες του «Προσβάσιμου» και του «Sign Links» που συνέβαλαν στην ανάπτυξη του παρόντος προσβάσιμου υλικού.

«Δεν φοβόμαστε – Προστατευόμαστε Ασπίδα μας, η γνώση»

Ποδαρικό μας έκανε το άρθρο του 2020: Zhang et al. (2020). Accessibility within open educational resources and practices for disabled learners: a systematic literature review. Smart Learning Environments 7:1  https://doi.org/10.1186/s40561-019-0113-2 

Το άρθρο ανασκόπησε συστηματικά 31 δημοσιευμένα σε επιστημονικά περιοδικά άρθρα, παγκοσμίως, για να παρέχει πληροφορίες σχετικά με τη λειτουργική ποικιλομορφία των Ανοικτών Εκπαιδευτικών Πόρων (Open Educational Resources, OER) και των Ανοικτών Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Open Educational Practices, OEP).

Δύο εξ αυτών είναι δικά μας και αφορούν το "Προσβάσιμο":

        Kourbetis, V., & Boukouras, K. (2014). Accessible open educational resources for students with disabilities in Greece: They are open to the deaf. In C. Stephanidis & M. Antona (Eds.), Universal Access in Human-Computer Interaction. Universal access to information and knowledge. UAHCI 2014. Lecture notes in computer science (Vol. 8514). Cham: Springer.

       Kourbetis, V., Boukouras, K. & Gelastopoulou, M.(2016). Multimodal Accessibility for Deaf Students Using Interactive Video, Digital Repository and Hybrid Books. In C. Stephanidis and M. Antona (Eds.) Universal Access in Human-Computer Interaction. Users and Context Diversity, Part III , Lecture Notes In Computer Science  9739, pp. 93–102. Springer International Publishing Switzerland. 

Το άρθρο επισημαίνει ότι η προσβασιμότητα εξακολουθεί να είναι στα αρχικά στάδια του στο πλαίσιο των Ανοικτών Εκπαιδευτικών Πόρων  και των Ανοικτών Εκπαιδευτικών Πρακτικών και ότι οι ερευνητές θα πρέπει να επικεντρωθούν περισσότερο στην εξέταση των τεσσάρων αρχών προσβασιμότητας: αντιληπτών, λειτουργικών, κατανοητών και ισχυρών (perceivable, operable, understandable and robust)- Ανοικτών Εκπαιδευτικών Πόρων, δηλαδή τις βασικές αρχές του «Προσβάσιμου». 

Ανακοινώσεις

μενού

Αναζήτηση

ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ
Καθολικός Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Προσβάσιμου Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού» -Οριζόντια Πράξη με MIS 5001313
Η Πράξη «Καθολικός Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Προσβάσιμου Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού» με MIS 5001313 υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020» με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Πιστοποίηση W2 AAA
Όροι Χρήσης
© 2017 Ι.Ε.Π.



Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech