Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech

Γραμματοσειρά:

μενού

H εταιρεία Hyper Systems Πληροφορική παραχώρησε άδεια στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής για την ελεύθερη διάθεση λογισμικού της μέσω της ηλεκτρονικής του ιστοσελίδας. Κάντε κλικ εδώ για να δείτε την επιστολή.

H εταιρεία ΩΜΕGA TECHNOLOGY παραχώρησε άδεια στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής για την ελεύθερη διάθεση λογισμικού της μέσω της ηλεκτρονικής του ιστοσελίδας. Κάντε κλικ εδώ για να δείτε την επιστολή.

H εταιρεία INTERLEARN παραχώρησε άδεια στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής για την ελεύθερη διάθεση λογισμικού της μέσω της ηλεκτρονικής του ιστοσελίδας. Κάντε κλικ εδώ για να δείτε την επιστολή.

H εταιρεία ΚΟΡΥΜΒΟΣ παραχώρησε άδεια στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής για την ελεύθερη διάθεση λογισμικού της μέσω της ηλεκτρονικής του ιστοσελίδας. Κάντε κλικ εδώ για να δείτε την επιστολή.

H εταιρεία ΑΘΗΝΑ παραχώρησε άδεια στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής για την ελεύθερη διάθεση λογισμικού της μέσω της ηλεκτρονικής του ιστοσελίδας. Κάντε κλικ εδώ για να δείτε την επιστολή.

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) στο πλαίσιο της Πράξης «Σχεδιασμός και Ανάπτυξη προσβάσιμου εκπαιδευτικού & εποπτικού υλικού για μαθητές με αναπηρίες» παρέλαβε το πρώτο πλήρως προσβάσιμο βιβλίο για Κωφούς και βαρήκoους μαθητές: Το Ανθολόγιο Λογοτεχνικών Κειμένων της Α’ και Β’ Δημοτικού. Κάντε κλικ εδώ για να διαβάσετε το δελτίο τύπου.

Συγχαρητήρια Επιστολή της Ομοσπονδίας Κωφών Ελλάδος:

1. Declaration on Promoting citizenship and the common values of freedom, tolerance and non-discrimination through education:

2. Overview of Education Policy Developments following the Paris Declaration:

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) στο πλαίσιο της Πράξης «Σχεδιασμός και Ανάπτυξη προσβάσιμου εκπαιδευτικού & εποπτικού υλικού για μαθητές με αναπηρίες» υλοποίησε την απαίτηση του Άρθρου 49 της Σύμβασης, σύμφωνα με το οποίο το κείμενο της Σύμβασης θα πρέπει να καταστεί διαθέσιμο σε προσιτές μορφές.

Η Σύμβαση του Ο.Η.Ε. για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρία είναι πλέον προσιτή στις παρακάτω μορφές:

  1. Στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα (ΕΝΓ)
  2. Σε Ακουστική μορφή από φυσικό ομιλητή
  3. Σε διαφορετικά μεγέθη γραμματοσειρών
  4. Σε έντυπη μορφή με τον Ελληνικό Κώδικα Braille
  5. Σε ηλεκτρονική μορφή με δυνατότητα εκτύπωσης από εκτυπωτές Braille.
  6. Σε Κείμενο για όλους (EasytoRead)
  7. Η μορφή της Σύμβασης σε Κείμενο για όλους (EasytoRead) είναι επίσης διαθέσιμη στις υπόλοιπες προσιτές μορφές, όπως στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα, σε Ακουστική μορφή, σε διαφορετικά μεγέθη γραμματοσειρών, σε έντυπη μορφή με τον Ελληνικό Κώδικα Braille και σε ηλεκτρονική μορφή με δυνατότητα εκτύπωσης από εκτυπωτές Braille.

Ο Πρόεδρος του ΙΕΠ κ. Σωτήρης Γκλαβάς δήλωσε: «Η ηλεκτρονική προσβασιμότητα για τα άτομα με αναπηρία είναι βασικός άξονας της εκπαιδευτικής πολιτικής και η παραγωγή της Σύμβασης σε προσιτές μορφές αποτελεί έμπρακτο δείγμα εφαρμογής αυτής της πολιτικής ».

Ο Ειδικός Γραμματέας Ευρωπαϊκών Πόρων κ. Ευάγγελος Ζαχαράκης ανέφερε: «Ο Σχεδιασμός και η Ανάπτυξη προσβάσιμου εκπαιδευτικού & εποπτικού υλικού για μαθητές με αναπηρίες είναι μέρος της Εθνικής Πολιτικής για το Ψηφιακό εκπαιδευτικό περιεχόμενο και υποστηρίζεται από το Επιχειρησιακό πρόγραμμα της ΕΥΔ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ», στο πλαίσιο του Εθνικού Στρατηγικού Πλαισίου Αναφοράς (ΕΣΠΑ 2007-2013), στον Άξονα Προτεραιότητας 1, 2 και 3 του Επιχειρησιακού Προγράμματος: “Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση”»

Ο Επιστημονικός Υπεύθυνος της Πράξης κ. Βασίλης Κουρμπέτης ανέφερε χαρακτηριστικά ότι «η ανάπτυξη της Σύμβασης σε προσιτές μορφές βασίστηκε στις προδιαγραφές για την ανάπτυξη προσβάσιμου εκπαιδευτικού υλικού, το οποίο βρίσκεται σε εξέλιξη και θα είναι έτοιμο για την επόμενη σχολική χρονιά (2015-2016)». Βασική προδιαγραφή του έργου είναι η εφαρμογή της αρχής του αναπηρικού κινήματος «Τίποτα για μας χωρίς εμάς». Για τον λόγο αυτό, η ακουστική μορφή, όλες οι μορφές Braille και όλη η απόδοση στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα έγινε από φορείς, όπως τον Πανελλήνιο Σύνδεσμο Τυφλών και Κωφούς φυσικούς νοηματιστές της ΕΝΓ.

Η Σύμβαση του Ο.Η.Ε. για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρία σε όλες τις προσιτές μορφές είναι αναρτημένη στην ιστοσελίδα του έργου http://prosvasimo.gr/el/symvasi-ohe

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με τον Επιστημονικό Υπεύθυνο της Πράξης, κ. Βασίλη Κουρμπέτη στα τηλέφωνα: 210 3319726 – 28 Χ 605 ή 6936121784 ή στο email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..

 

H εργασία με τίτλο "Διαδραστικό video και ψηφιακό αποθετήριο στην υπηρεσία της εκπαίδευσης κωφών μαθητών", με συγγραφείς τον κ. Κωνσταντίνο Μπούκουρα, Ειδικό Πληροφορικής, την κα. Μαρία Γελαστοπούλου Επιστήμονα-Εμπειρογνώμονα της Πράξης και τον κ. Βασίλειο Κουρμπέτη Επιστημονικό Υπεύθυνο της Πράξης, που παρουσιάστηκε στο 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο με Διεθνή Συμμετοχή Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, το οποίο διοργανώθηκε στο Πανεπιστήμιο Κρήτης, στο Ρέθυμνο από τις 3 έως 15 Οκτωβρίου 2014, βραβεύτηκε ως η καλύτερη εργασία εκπαιδευτικών Α'βαθμιας και Β'βάθμιας Εκπαίδευσης.

 

Βράβευση του έργου

Το Έργο "Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Προσβάσιμου Εκπαιδευτικού και Εποπτικού Υλικού για Μαθητές με Αναπηρίες" βραβεύτηκε με την σφραγίδα καλής πρακτικής για την πρόταση «Εκπαιδευτικό υλικό προσβάσιμο για μαθητές με αναπηρίες με χρήση διαδικτυακών μέσων και ανοικτών κοινοτήτων», μεταξύ των 20 καλύτερων πρακτικών από τις 91 υποβληθείσες στο πλαίσιο της δράσης “Μάθηση 2.0 plus”http://www.mathisi20.gr σε σχέση με καινοτομικές πρωτοβουλίες νέων και καλές πρακτικές για την αξιοποίηση των διαδικτυακών εργαλείων και κοινοτήτων στον τομέα της εκπαίδευσης και της διά βίου μάθησης.

    Η σχετική ανακοίνωση του ιστότοπου του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση", βρίσκεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.edulll.gr/?p=17988

Στους παρακάτω Συνδέσμους μπορείτε να βρείτε πληροφορίες σχετικά με δραστηριότητες και δράσεις της Ευρωπαϊκής Πολιτικής για την Προσβασιμότητα και την Ηλεκτρονική Ένταξη:

  1. Στις 8 Οκτωβρίου 2011, έγινε παρουσίαση με τίτλο: Ανάπτυξη Προσβάσιμου Εκπαιδευτικού και Εποπτικού Υλικού για Μαθητές με Αναπηρίες στο διεθνές συνέδριο: 3rd Conference on Informatics in Education, Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση, στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς.

  2. Στις 22 Σεπτεμβρίου 2011, έγινε παρουσίαση με τίτλο: Design and Development of Accessible Educational and Teaching Aids for Students with Disability στο διεθνές συνέδριο eRA – 6 The SynEnergy Forum, στο ΤΕΙ Πειραιώς, 19-24/9/2011.

  3. Στις 1 και 2/07/2011 έγινε παρουσίαση με τίτλο: Documenting Greek Sign Language, “The development of specialized and accessible educational material project”. Στο The 2nd Symposium in Applied Sign Linguistics 30/06/2011 – 03/07/2011, Centre for Deaf Studies, University of Bristol, Bristol στην Αγγλία.

  4. Στις 28 Μαΐου 2011 έγινε παρουσίαση: «Ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού για Κωφούς μαθητές από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο» στην ημερίδα «Κωφοί/ Βαρήκοοι Μαθητές και Σύγχρονο Σχολείο: Από την Γλώσσα της Φωνής στην Γλώσσα των Χεριών με την βοήθεια των Νέων τεχνολογιών» στο Ειδικό Γυμνάσιο- Λύκειο Κωφών και Βαρηκόων Αργυρούπολης .

  5. Στις 20-1-2011 έγινε αποστολήπαρουσίασης του προγράμματος σε στρογγυλό τραπέζι στο : 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ, «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη», Σύρος 6, 7, 8 Μαΐου 2011 και έγινε η παρουσίαση του προγράμματος στην Σύρος στις 7 Μαΐου 2011.

  6. Στις 25-29/1/2011 πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση: Παιδαγωγική και Διδακτική Αξιοποίηση Προσβάσιμου Εκπαιδευτικού και Εποπτικού Υλικού για Μαθητές με Αναπηρίες, στο Επιμορφωτικό σεμινάριο Σχολικών Συμβούλων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και στελεχών ΚΕΔΔΥ, ΥΠΔΜΘ, στην Αθήνα.

  7. Στις 22-1-2011 πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση του προγράμματος στο Διαπανεπιστημιακό Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών του Α.Π.Θ. στις 22 και 23 Ιανουαρίου 2011 στην Παιδαγωγική Σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

  8. Στις 09-1-2011 έγινε παρουσίαση του προγράμματος στην Ομοσπονδία Κωφών Ελλάδος.

  9. Στην 1/12/2010 έγινε παρουσίαση του προγράμματος στο ΕΚΠΑ, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, ΠΜΣ Ειδικής Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας, Ειδική Αγωγή.

  10. Στις 25/11/2010 έγινε παρουσίαση στην ΗΜΕΡΙΔΑ ONLINE ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ Α.Μ.Ε.Α. Σχόλια και παρατηρήσεις στο στρογγυλό τραπέζι: «LDV ENFORA Project: “Innovation Transfer of DEDALOS project, for Teaching English as a second language to Deaf people, whose first Language is the Sign Language, via e-Learning tools» για το πρόγραμμα.

  11. Την δεύτερη μέρα μετά την ένταξη του προγράμματος (02-11-2010) έγινε η πρώτη παρουσίαση του προγράμματος στο ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΡΕΥΝΑΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ «ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ» Ι.Π.Τ. / TELECOMS LAB – NET MEDIA LAB.

 

 


Περιγραφή του Έργου στην Ελληνική Νοηματική

 

 

 

Ανακοινώσεις

μενού

Αναζήτηση

ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ
Καθολικός Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Προσβάσιμου Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού» -Οριζόντια Πράξη με MIS 5001313
Η Πράξη «Καθολικός Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Προσβάσιμου Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού» με MIS 5001313 υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020» με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Πιστοποίηση W2 AAA
Όροι Χρήσης
© 2017 Ι.Ε.Π.



Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech