Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech

Γραμματοσειρά:

μενού

Τίτλος

Βαθμίδα

Οδηγός εκπαιδευτικού για την ευαισθητοποίηση σε θέματα αποδοχής της αναπηρίας και της διαφορετικότητας και την ανάπτυξη ενταξιακής κουλτούρας στο σχολείο.

Πρωτοβάθμια γενική και ειδική εκπαίδευση

Oδηγός εκπαιδευτικού για την ανάπτυξη κοινωνικών, συναισθηματικών δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και αυτόνομης διαβίωσης για μαθητές με αναπηρία μέσω Κοινωνικών Ιστοριών.

Πρωτοβάθμια γενική και ειδική εκπαίδευση, ΕΕΕΕΚ

Εκπαίδευση μαθητών και μαθητριών με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος: Καλές πρακτικές για τη σχολική τους ένταξη.

Πρωτοβάθμια γενική και ειδική εκπαίδευση-Αυτισμός

Εκπαίδευση μαθητών και μαθητριών με προβλήματα προσοχής και συγκέντρωσης: Καλές πρακτικές για τη σχολική τους ένταξη

Πρωτοβάθμια γενική και ειδική εκπαίδευση

Εκπαίδευση μαθητών και μαθητριών με κινητική αναπηρία: ψηφιακές εφαρμογές και εκπαιδευτικές παρεμβάσεις για την κοινωνική ζωή και την αυτόνομη διαβίωση.

Πρωτοβάθμια γενική και ειδική εκπαίδευση, ΕΕΕΕΚ-Κινητική αναπηρία

Η αξιοποίηση των εικαστικών στην εκπαίδευση μαθητών και μαθητριών με αναπηρία.

Πρωτοβάθμια γενική και ειδική εκπαίδευση, ΕΕΕΕΚ

Μαθηματικά Ε΄ τάξης δημοτικού, προσαρμοσμένα για μαθητές και μαθήτριες με αναπηρία. 
(1ος Τόμος, 2ος Τόμος, 3ος Τόμος)

Πρωτοβάθμια γενική και ειδική - easy read

Οδηγός εκπαιδευτικού για την εκπαίδευση στο ανάγλυφο σύστημα γραφής και ανάγνωσης braille. 
Συνοδευτικό τεύχος
Γραμματοσειρά simbrl

Πρωτοβάθμια γενική και ειδική - τύφλωση

Εκπαίδευση τυφλών μαθητών και μαθητριών στην κινητικότητα, στον προσανατολισμό και σε δεξιότητες καθημερινής διαβίωσης.

Πρωτοβάθμια γενική και ειδική - τύφλωση

Εκπαίδευση τυφλοκωφών μαθητών μέσω της απτικής νοηματικής επικοινωνίας.

Ειδική αγωγή - τυφλοκώφωση - πολλαπλές αναπηρίες

GR/EN

«Δεν φοβόμαστε – Προστατευόμαστε
Ασπίδα μας, η γνώση»

https://www.hopkinsmedicine.org

 Εδώ θα βρείτε προσβάσιμες πληροφορίες για τα άτομα με αναπηρία (μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικούς και πολίτες).

Το υλικό είναι σε απόλυτη συνάρτηση με τη βάση πληροφοριών και ενημέρωσης του Υπουργείου Υγείας και του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας.

Σε συνέχεια της ενημέρωσης από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ), η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας προχώρησε στην έκδοση 8 Οδηγιών και 19 Ερωτήσεων-Απαντήσεων για τη νόσο COVID-19.

  • Στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα με υπότιτλους

 - 8 Οδηγίες 8 οδηγίες και
 - 19 Ερωτήσεις-Απαντήσεις 8 οδηγίες

 Σε μεγέθυνση για προβολή και εκτύπωση

 - Έκδοση μεγεθυμένης γραμματοσειράς 18B - 19 Ερωτήσεις - Απαντήσεις

 - Έκδοση μεγεθυμένης γραμματοσειράς 18B - 8 Χρήσιμες Οδηγίες 

 - Έκδοση μεγεθυμένης γραμματοσειράς 28Β - 19 Ερωτήσεις - Απαντήσεις

 - Έκδοση μεγεθυμένης γραμματοσειράς 28B - 8 Χρήσιμες Οδηγίες

  • Έκδοση σε BRAILLE READY

 - 19 Ερωτήσεις - Απαντήσεις, Plain text (έτοιμο για μεταtροπή σε braille)

 - 19 Ερωτήσεις - Απαντήσεις, Εκτυπώσιμο braille με τη χρήση του λογισμικού DBT 

 - 8 Οδηγίες, Brailly Ready

 - 8 Οδηγίες Plain Text

 - 8 Οδηγίες, Εκτυπώσιμο braille με τη χρήση του λογισμικού DBT

  • Σε Ηχητική μορφή

 - 19 Ερωτήσεις - Απαντήσεις, Κείμενο σε audio (με χρήση T-t-S)

 - 8 Οδηγίες, Κείμενο σε audio (με χρήση T-t-S)

Συντελεστές
Ευχαριστούμε όλους τους εμπειρογνώμονες του «Προσβάσιμου» και του «Sign Links» που συνέβαλαν στην ανάπτυξη του παρόντος προσβάσιμου υλικού.

«Δεν φοβόμαστε – Προστατευόμαστε Ασπίδα μας, η γνώση»

Ποδαρικό μας έκανε το άρθρο του 2020: Zhang et al. (2020). Accessibility within open educational resources and practices for disabled learners: a systematic literature review. Smart Learning Environments 7:1  https://doi.org/10.1186/s40561-019-0113-2 

Το άρθρο ανασκόπησε συστηματικά 31 δημοσιευμένα σε επιστημονικά περιοδικά άρθρα, παγκοσμίως, για να παρέχει πληροφορίες σχετικά με τη λειτουργική ποικιλομορφία των Ανοικτών Εκπαιδευτικών Πόρων (Open Educational Resources, OER) και των Ανοικτών Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Open Educational Practices, OEP).

Δύο εξ αυτών είναι δικά μας και αφορούν το "Προσβάσιμο":

        Kourbetis, V., & Boukouras, K. (2014). Accessible open educational resources for students with disabilities in Greece: They are open to the deaf. In C. Stephanidis & M. Antona (Eds.), Universal Access in Human-Computer Interaction. Universal access to information and knowledge. UAHCI 2014. Lecture notes in computer science (Vol. 8514). Cham: Springer.

       Kourbetis, V., Boukouras, K. & Gelastopoulou, M.(2016). Multimodal Accessibility for Deaf Students Using Interactive Video, Digital Repository and Hybrid Books. In C. Stephanidis and M. Antona (Eds.) Universal Access in Human-Computer Interaction. Users and Context Diversity, Part III , Lecture Notes In Computer Science  9739, pp. 93–102. Springer International Publishing Switzerland. 

Το άρθρο επισημαίνει ότι η προσβασιμότητα εξακολουθεί να είναι στα αρχικά στάδια του στο πλαίσιο των Ανοικτών Εκπαιδευτικών Πόρων  και των Ανοικτών Εκπαιδευτικών Πρακτικών και ότι οι ερευνητές θα πρέπει να επικεντρωθούν περισσότερο στην εξέταση των τεσσάρων αρχών προσβασιμότητας: αντιληπτών, λειτουργικών, κατανοητών και ισχυρών (perceivable, operable, understandable and robust)- Ανοικτών Εκπαιδευτικών Πόρων, δηλαδή τις βασικές αρχές του «Προσβάσιμου». 

Αναζήτηση

ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ
Καθολικός Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Προσβάσιμου Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού» -Οριζόντια Πράξη με MIS 5001313
Η Πράξη «Καθολικός Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Προσβάσιμου Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού» με MIS 5001313 υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020» με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Πιστοποίηση W2 AAA
Όροι Χρήσης
© 2017 Ι.Ε.Π.



Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech