Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech

Γραμματοσειρά:

μενού

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΑΝΟΙΚΤΟΣ ΤΑΚΤΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ του ΙΕΠ για την Ανάπτυξη προσβάσιμου υλικού για μαθητές με προβλήματα ακοής με την χρήση της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας για την Γ’ Δημοτικού (Αρ. Διακήρυξης: 02/2018) του Υποέργου 8 της Πράξης «ΚΑΘΟΛΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΥ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ – ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΠΡΑΞΗ» με MIS 5001313 ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ» που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο και από Εθνικούς Πόρους, στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2014-2020

Αντικείμενο του Διαγωνισμού αποτελεί η Ανάπτυξη προσβάσιμου υλικού για μαθητές με προβλήματα ακοής με την χρήση της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας για την Γ’ Δημοτικού.

Ο συνολικός προϋπολογισμός του Διαγωνισμού ανέρχεται στο ποσό των διακοσίων σαράντα χιλιάδων ευρώ 240.000,00 €  συμπεριλαμβανομένου του αναλογούντος ΦΠΑ 24% (προϋπολογισμός χωρίς ΦΠΑ: 193.548,39€, ΦΠΑ : 46.451,61€).

Καταληκτική ημερομηνία και ώρα υποβολής των ηλεκτρονικών προσφορών: 29/03/2018

Ημερομηνία διενέργειας διαγωνισμού – ηλεκτρονικής αποσφράγισης προσφορών: 04/04/2018

Αρ. ΕΣΗΔΗΣ: 54887

  1. ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΤΑΚΤΙΚΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ
  2. ΤΕΥΧΟΣ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ
  3. ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΕΝΤΥΠΟ ΥΠΕΥΘΥΝΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ (ΤΕΥΔ)
  4. ΈΓΚΡΙΣΗ ΕΠΑΝΑΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ

Γλώσσα...χωρίς εξαιρέσεις!: Η διδασκαλία της νέας ελληνικής σε άτομα με μαθησιακές ιδιαιτερότητες 

Άρθρο 2: Σύνταξη Εβδομαδιαίου Ωρολογίου Προγράμματος Διδασκαλίας Ειδικών Δημοτικών Σχολείων και Ειδικών Νηπιαγωγείων:

Ημερίδα για τη διδασκαλία Ευρωπαϊκών Νοηματικών Γλωσσών
Σάββατο, 10 Μαρτίου , 2018 


Yπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων
στην αίθουσα “Ζακλίν ντε Ρομιγί” Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

Δελτίο Τύπου Αφίσα

Ημερίδα 10-03-2018

Tο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής στο πλαίσιο του Έργου «Καθολικός Σχεδιασμός και Ανάπτυξη προσβάσιμου ψηφιακού και εκπαιδευτικού υλικού» διοργανώνει επιμορφωτική ημερίδα με θέμα: «Ενημέρωση για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση».

Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί στην Μεγάλη Αίθουσα του Δημοτικού Ωδείου Δράμας στις 23 Φεβρουαρίου 2018 από τις 16:30μ.μ. έως 21:00μ.μ.

Η ημερίδα θα μεταδοθεί και σε Ζωντανή Μετάδοση από τον παρακάτω σύνδεσμο: 

http://video.sch.gr/live/scheduled

Ημερίδα στη Δράμα, 23-02-2018

Το αυτονόητο δικαίωμα των μαθητών με προβλήματα όρασης να έχουν βιβλία εναρμονισμένα με τα σύγχρονα προγράμματα σπουδών, υπογραμμίζει, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο διευθυντής του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Τυφλών Καλλιθέας, Φίλιππος Κατσούλης, ο οποίος συμμετέχει στην ομάδα εργασίας για την προσαρμογή και μεταγραφή των νέων διδακτικών βιβλίων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη γραφή Braille (Μπράιγ), σύμφωνα με απόφαση του υπουργείου Παιδείας που υπέγραψε την περασμένη εβδομάδα ο Κώστας Γαβρόγλου.

«Το έργο της ομάδας μας είναι δύσκολο», σημειώνει ο κ. Κατσούλης, «γιατί καλούμαστε να καλύψουμε ένα κενό στις δομές που αφορούν στα βιβλία γραφής Braille».

«Η Επιτροπή όλα αυτά τα χρόνια, κάθε χρόνο ανανεώνει τη λειτουργία της. Πέρυσι, δεν λειτούργησε γιατί δεν έγιναν οι απαραίτητες ενέργειες. Φέτος, με την απόφαση του υπουργού, ξανασυγκροτήθηκε, κυρίως με μέλη που ήταν στην ομάδα και τα προηγούμενα χρόνια, αλλά και με ένα νέο μέλος», εξηγεί ο κ. Κατσούλης, ο οποίος έχει οριστεί συντονιστής του έργου της ομάδας και συνεργάζεται με τον υπεύθυνο του τυπογραφείου του Κέντρου Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών (ΚΕΑΤ).

Αν και η εκτύπωση και διανομή των σχολικών βιβλίων είναι αρμοδιότητα του Διόφαντου (Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων), ωστόσο την αντίστοιχη τεχνογνωσία για βιβλία γραφής Braille έχει το ΚΕΑΤ, οπότε η ομάδα εργασίας έρχεται να συμπληρώσει το κενό για την επεξεργασία και προσαρμογή των βιβλίων.

«Είναι μία διαδικασία ιδιαίτερα απαιτητική, που χρειάζεται να γίνει από εξειδικευμένο προσωπικό», αναφέρει ο κ. Κατσούλης και επαναλαμβάνει ότι το πρόβλημα δε λύνεται με περιστασιακές λύσεις. «Χρειάζονται άνθρωποι που θα ασχολούνται με το συγκεκριμένο ζήτημα σε μόνιμη βάση. Μία μόνιμη δομή θα παρέχει και καλύτερες υπηρεσίες και εν τέλει η δουλειά θα γίνεται καλύτερα», λέει.

Με τη δεδομένη κατάσταση, με κάθε νέο πρόγραμμα σπουδών, θα πρέπει να συστήνεται μία νέα ομάδα εργασίας, κάτι που πιθανώς να σημάνει άτομα που δεν έχουν μεγάλη διδακτική εμπειρία, αλλά και χάσιμο πολύτιμου χρόνου μέχρι την εκτύπωση των βιβλίων.

Η μεταγραφή των διδακτικών βιβλίων δεν σημαίνει μία απλή… μετάφραση. Το αντίθετο μάλιστα. «Τα νέα βιβλία έχουν πολλές εικόνες, άρα, οι προσαρμογές που πρέπει να γίνουν, είναι πολλές. Τα μαθήματα θα πρέπει να διδάσκονται χωρίς προβλήματα και με βασικό στόχο η εκπαιδευτική εμπειρία να είναι όσο το δυνατόν πλησιέστερη με εκείνη που έχουν οι βλέποντες μαθητές», αναφέρει.

Η επεξεργασία των βιβλίων γίνεται σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) και εντάσσεται σε ένα γενικότερο πρόγραμμα σχεδιασμού και ανάπτυξης προσβάσιμου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού για μαθητές με ειδικές ανάγκες.

«Σχεδιάζουμε βιβλία για όλους. Είναι μία συνεχής διαδικασία, αφού αλλάζουν και τα ψηφιακά μέσα που υπάρχουν στη διάθεσή μας», σχολιάζει, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο Βασίλης Κουρμπέτης, εκ μέρους του ΙΕΠ.

Το εκπαιδευτικό υλικό είναι ανηρτημένο στο prosvasimo.gr και αποτελείται από βιβλία νηπιαγωγείου για παιδιά με προβλήματα ακοής, βιβλία δημοτικού και γυμνασίου για παιδιά με προβλήματα ακοής, προβλήματα όρασης, κινητικά προβλήματα, αλλά και μέτρια και ελαφριά νοητική καθυστέρηση. Ακόμη, το ΙΕΠ έχει αναπτύξει και εκπαιδευτικό λογισμικό και γενικό υλικό για παιδιά με προβλήματα προσοχής και συγκέντρωσης καθώς και για παιδιά με αυτισμό.

Αθηνά Καστρινάκη
(ΑΠΕ ΜΠΕ)

Αναπαραγωγή της είδησης  στα παρακάτω Μέσα.

Το έργο συμπεριλαμβάνεται στις Καλές Πρακτικές του ΕΠΕΔΒΜ 2007 - 2013.

 

H εργασία με τίτλο "Διαδραστικό video και ψηφιακό αποθετήριο στην υπηρεσία της εκπαίδευσης κωφών μαθητών", με συγγραφείς τον κ. Κωνσταντίνο Μπούκουρα, Ειδικό Πληροφορικής, την κα. Μαρία Γελαστοπούλου Επιστήμονα-Εμπειρογνώμονα της Πράξης και τον κ. Βασίλειο Κουρμπέτη Επιστημονικό Υπεύθυνο της Πράξης, που παρουσιάστηκε στο 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο με Διεθνή Συμμετοχή Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, το οποίο διοργανώθηκε στο Πανεπιστήμιο Κρήτης, στο Ρέθυμνο από τις 3 έως 15 Οκτωβρίου 2014, βραβεύτηκε ως η καλύτερη εργασία εκπαιδευτικών Α'βαθμιας και Β'βάθμιας Εκπαίδευσης.

 

Βράβευση του έργου

Το Έργο "Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Προσβάσιμου Εκπαιδευτικού και Εποπτικού Υλικού για Μαθητές με Αναπηρίες" βραβεύτηκε με την σφραγίδα καλής πρακτικής για την πρόταση «Εκπαιδευτικό υλικό προσβάσιμο για μαθητές με αναπηρίες με χρήση διαδικτυακών μέσων και ανοικτών κοινοτήτων», μεταξύ των 20 καλύτερων πρακτικών από τις 91 υποβληθείσες στο πλαίσιο της δράσης “Μάθηση 2.0 plus”http://www.mathisi20.gr σε σχέση με καινοτομικές πρωτοβουλίες νέων και καλές πρακτικές για την αξιοποίηση των διαδικτυακών εργαλείων και κοινοτήτων στον τομέα της εκπαίδευσης και της διά βίου μάθησης.

    Η σχετική ανακοίνωση του ιστότοπου του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση", βρίσκεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.edulll.gr/?p=17988

Ανακοινώσεις

μενού

Αναζήτηση

ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ
Καθολικός Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Προσβάσιμου Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού» -Οριζόντια Πράξη με MIS 5001313
Η Πράξη «Καθολικός Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Προσβάσιμου Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού» με MIS 5001313 υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020» με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Πιστοποίηση W2 AAA
Όροι Χρήσης
© 2017 Ι.Ε.Π.



Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech