Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech

Γραμματοσειρά:

Διδασκαλία Μαθηματικών, Μαρία Κούτρα - Δασκάλα


Τα σπήλαια φιλοξένησαν θεούς και ανθρώπους, Μαρία Παπαδάκη - Φιλόλογος


 


 

«Η εφαρμογή της μεθόδου easy to read στην απλοποίηση ενός δυσνόητου κειμένου, που απευθύνεται σε μαθητές με νοητική υστέρηση», Παλιάτσιος Γεώργιος - Καθηγητής Καλλιτεχνικών  ΕΕΕΕΚ Ρεθύμνου Κρήτης

 

Μεταφύτευση φυτών σε γλάστρες, Σουκοβέλος Σπυρίδων - Τεχνολόγος Γεωπονίας

"Σενάριο Καθημερινής  Επικοινωνίας"
"Η χρήση του ηλεκτρονικού υπολογιστή ως εναλλακτικού μέσου επικοινωνίας παιδιού με κινητική αναπηρία και δυσκολίες στην εκφορά λόγου μέσα στην τάξη."

Οδηγίες για να τρέξει το λογισμικό:
Κατεβάζετε το φάκελο με το λογισμικό, το αποσυμπιέζετε (unzip) και μέσα από το περιεχόμενο του φακέλου, τρέχετε το πρόγραμμα "Σενάριο Επικοινωνίας Copmpile".

Εναλλακτικές μορφές Επικοινωνίας

 

Σημείωση:

Στο βίντεο αναφέρεται ότι απώτερος στόχος της διδακτικής προσέγγισης είναι να γίνει ο υπολογιστής η «χαμένη» φωνή του παιδιού.

Αυτό μετά από μήνες δουλειάς αποδεικνύεται μέχρι τώρα δύσκολο έως ανέφικτο και χρειάζονται άλλες  μέθοδοι διδασκαλίας για αυτή την προσέγγιση.

Δελτίο τύπου
Νέα Κυκλοφορία παιδικού βιβλίου
«Το κορίτσι με τα μπαλόνια»
Πόσο αγαπούσε η Νίκη τα μπαλόνια της! Και πόσο απολάμβανε ο Ζώης τη ζωγραφική, το παιχνίδι με τα αυτοκινητάκια του και τα πολύχρωμα λουλούδια που είχε στο μπαλκόνι του! Δυο παιδιά που ζούσαν σε αντικριστά διαμερίσματα και δεν είχαν επικοινωνήσει ποτέ. Ώσπου ο Ζώης, ένα πρωί, αποφάσισε να φωνάξει με όλη του τη δύναμη: «Πώς σε λένεεεε;». Η Νίκη, όμως, αντί να του απαντήσει έκανε διάφορα σηματάκια με τα χέρια της. Κι αφού ο Ζώης δεν καταλάβαινε τα νοήματά της, εκείνη αποφάσισε να του ζωγραφίσει ένα γαλάζιο χαμόγελο σ’ ένα κατάλευκο μπαλόνι…
Μπορούν άραγε δυο παιδιά να γίνουν φίλοι απλά και μόνο ζωγραφίζοντας μπαλόνια;
 
Ένα βιβλίο για τη φιλία, την αποδοχή στη διαφορετικότητα και τη δύναμη της μη λεκτικής επικοινωνίας.
 
Ένα δίγλωσσο βιβλίο (ελληνική γραπτή γλώσσα κι ελληνική νοηματική γλώσσα) γραμμένο από τα παιδιά του Ειδικού Νηπιαγωγείου Κωφών και Βαρηκόων Αργυρούπολης και του 1ου Νηπιαγωγείου Ελληνικού, που δημιουργήθηκε μέσα από το παιχνίδι της δημιουργικής γραφής με την επιμέλεια και καθοδήγηση της συγγραφέως Λιλής Γάτη, στα πλαίσια του προγράμματος συνεκπαίδευσης των δύο σχολείων. Ενώ πριν γίνει βιβλίο ταξίδευε στη δίγλωσση εφημερίδα των σχολείων "ΣχολειάΖΩ".
 
Μέρος των εσόδων του βιβλίου θα διατεθεί στον ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΟΝΕΩΝ ΚΩΦΩΝ ΚΑΙ ΒΑΡΗΚΟΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΕΙΔΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ
Περιέχει DVD με το παραμύθι στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα (ΕΝΓ)

http://webtv.ert.gr/ert1/themata/ena-paidiko-vivlio-se-dyo-glosses/

Go to top
Καθολικός Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Προσβάσιμου Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού» -Οριζόντια Πράξη με MIS 5001313
Η Πράξη «Καθολικός Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Προσβάσιμου Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού» με MIS 5001313 υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020» με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Πιστοποίηση W2 AAA
Όροι Χρήσης
© 2017 Ι.Ε.Π.



Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech