Καλές Πρακτικές
"Το Κοχύλι της Αιγιάλης"
Οι μαθητές του Α4 τμήματος του 1ου ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΥΡΓΟΥ μέσα από το Κοχύλι του Φίλιππου, ενός δεκαπεντάχρονου μαθητή με κινητικά προβλήματα, θέλουν να αναδείξουν τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα παιδιά με αναπηρία τόσο στο σχολικό όσο και στο κοινωνικό τους περιβάλλον. Όμως, το παραμύθι καταλήγει σε ένα ΤΑΞΙΔΙ έμπνευσης, που μεταφέρει τόσο στα παιδιά όσο και στους μεγάλους το μήνυμα της διαφορετικότητας και της ισότητας χωρίς αποκλεισμούς. Το Παραμύθι περιλαμβάνει:- Ελληνική και Αγγλική γραφή βλεπόντων- Ελληνική και Αγγλική γραφή Braille.
Καλές Πρακτικές - Νοητική Αναπηρία
«Η εφαρμογή της μεθόδου easy to read στην απλοποίηση ενός δυσνόητου κειμένου, που απευθύνεται σε μαθητές με νοητική υστέρηση», Παλιάτσιος Γεώργιος - Καθηγητής Καλλιτεχνικών ΕΕΕΕΚ Ρεθύμνου Κρήτης
Μεταφύτευση φυτών σε γλάστρες, Σουκοβέλος Σπυρίδων - Τεχνολόγος Γεωπονίας
Καλές Πρακτικές - Κινητική Αναπηρία
"Σενάριο Καθημερινής Επικοινωνίας"
"Η χρήση του ηλεκτρονικού υπολογιστή ως εναλλακτικού μέσου επικοινωνίας παιδιού με κινητική αναπηρία και δυσκολίες στην εκφορά λόγου μέσα στην τάξη."
Οδηγίες για να τρέξει το λογισμικό:
Κατεβάζετε το φάκελο με το λογισμικό, το αποσυμπιέζετε (unzip) και μέσα από το περιεχόμενο του φακέλου, τρέχετε το πρόγραμμα "Σενάριο Επικοινωνίας Copmpile".
Καλές Πρακτικές - Αυτισμός
Εναλλακτικές μορφές Επικοινωνίας
Σημείωση:
Στο βίντεο αναφέρεται ότι απώτερος στόχος της διδακτικής προσέγγισης είναι να γίνει ο υπολογιστής η «χαμένη» φωνή του παιδιού.
Αυτό μετά από μήνες δουλειάς αποδεικνύεται μέχρι τώρα δύσκολο έως ανέφικτο και χρειάζονται άλλες μέθοδοι διδασκαλίας για αυτή την προσέγγιση.