Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech

Γραμματοσειρά:

Oδηγός Eκπαιδευτικού για την Aνάπτυξη Kοινωνικών και Συναισθηματικών Δεξιοτήτων, Δεξιοτήτων Ζωής και Αυτόνομης Διαβίωσης για μαθητές με αναπηρία μέσω Κοινωνικών Ιστοριών

Γελαστοπούλου Μαρία, Σύμβουλος A΄ Ειδικής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης, ΙΕΠ
Παπαμιχαλοπούλου Έρη, Ειδική Παιδαγωγός

Παρουσίαση με εικόνες 

Επιλέξτε την κάθε κατηγορία (1. 2. ...) και θα εμφανιστούν οι ιστοριες που αντιστοιχούν
στο πλαίσιο από κάτω

Οδηγός Εκπαιδευτικού για τις Κοινωνικές Ιστορίες [pdf]

Α1. Μια ιστορία για μένα [ppt] 
A2. To σχολείο μου [ppt] 
Α11. Μαθαίνω να επικοινωνώ [ppt] 
Α21. Η δασκάλα της παράλληλης στήριξης [ppt]
Α26. Οι ρουτίνες και οι κανόνες της τάξης [ppt]
Β2. Πότε νιώθω [ppt] 

Λήψη των ιστοριών σε pdf

Α4. Τι συμβαίνει όταν ακούω έναν δυνατό θόρυβο [ppt] [pdf]

Α6. Πώς πλένω τα χέρια μου [ppt] [pdf]
Α7. Πώς τρώω το πρωινό μου [ppt] [pdf]
Α8. Πώς ετοιμάζω την τσάντα μου [ppt] [pdf]

Α10. Τι είναι η υπομονή [ppt] [pdf]

Α5. Τι κάνω όταν ακούω κάποιον να μου μιλάει [ppt] [pdf]
Α12. Πώς χαιρετάω και πώς αποχαιρετάω [ppt] [pdf]

Α13. Μοιράζομαι τα παιχνίδια με τους φίλους μου [ppt] [pdf]
Α14. Πότε κερδίζω και πότε χάνω σε ένα επιτραπεζιο παιχνίδι [ppt] [pdf]
Α15. Φτιάχνω παζλ παρέα με μια φίλη μου [ppt] [pdf]

Α18. Προετοιμασία πριν από την επίσκεψη στο Μουσείο [ppt] [pdf]
Α19. Τι κάνουμε όταν φτάσουμε στο Μουσείο [ppt] [pdf]
Α20. Η επιστροφή απο το Μουσείο στο σχολείο [ppt] [pdf]

Α22. Τι κάνω κάθε πρωί όταν φτάνω στο σχολείο [ppt] [pdf]
Α23. Γιατί είναι σημαντικό να κάθομαι στη θέση μου [ppt] [pdf]
Α24. Γιατί είναι σημαντικό να ακούω τις οδηγίες του δασκάλου μου [ppt] [pdf]
Α25. Πώς συνεργάζομαι με τον διπλανό μου [ppt] [pdf]
Β4. Πώς περιμένω στην ουρά του κυλικείου [ppt] [pdf]
Β5. Γιατί είναι σημαντικό να μπω στην τάξη μόλις τελειώσει το διάλειμμα [ppt][pdf]

Β1. Τι κάνω για να νιώσω καλά [ppt] [pdf]
Β3. Τι κάνω αν τα παιδιά δεν θέλουν να παίξουν το παιχνίδι που προτείνω [ppt] [pdf]
Β6. Τι κάνω όταν ένα παιδί έχει το παιχνίδι με το οποίο θέλω να παίξω [ppt] [pdf]
Β7. Ο θάνατος του κατοικίδιου [ppt] [pdf]

Β8. Τι είναι ο σχολικός εκφοβισμός [ppt] [pdf]
Β9. Ο νταής και το θύμα [ppt] [pdf]
Β10. Πώς αντιδρώ στον σχολικό εκφοβισμό [ppt] [pdf]

Β12. Γιατί είναι σημαντικό να κάνω εμβόλιο [ppt] [pdf]
Β13. Τι συμβαίνει τη στιγμή του εμβολιασμού [ppt] [pdf]
Β14. Τι θα συμβεί μετά τον εμβολιασμό [ppt] [pdf]

Β11. Ένα σοβαρό ατύχημα στο σχολείο [ppt] [pdf]

Β15. Τι είναι ο σεισμός [ppt] [pdf]
Β16. Γιατί κάνουμε άσκηση σεισμού στο σχολείο [ppt] [pdf]
Β17. Τι κάνω την ώρα της άσκησης σεισμού [ppt][pdf]
Β18. Τι χρειάζεται να κάνω αν γίνει σεισμός [ppt] [pdf]

Β19. Τι σημαίνει η αλλαγή μιας ρουτίνας [ppt] [pdf]
Β20. Τι συμβαίνει όταν λείπει η δασκάλα μου [ppt] [pdf]
Β21. Πώς μαθαινω απο τα λαθη μου [ppt] [pdf]
Β22. H εκδρομή που ακυρώθηκε ξαφνικά [ppt] [pdf]
Β23. Τι κάνω αν χάσω τη μαμά μου στην παιδική χαρά [ppt] [pdf]
Β24 Τι να κάνω αν χάσω τη μαμά μου στο σούπερ μάρκετ [ppt] [pdf]
Β25.Τι κάνω αν χαλάσει το αγαπημένο μου παιχνίδι [ppt] [pdf]

Pin It
Go to top
Καθολικός Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Προσβάσιμου Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού» -Οριζόντια Πράξη με MIS 5001313
Η Πράξη «Καθολικός Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Προσβάσιμου Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού» με MIS 5001313 υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020» με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Πιστοποίηση W2 AAA
Όροι Χρήσης
© 2017 Ι.Ε.Π.



Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech