Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech

Γραμματοσειρά:

Oδηγός Eκπαιδευτικού για την Aνάπτυξη Kοινωνικών και Συναισθηματικών Δεξιοτήτων, Δεξιοτήτων Ζωής και Αυτόνομης Διαβίωσης για μαθητές με αναπηρία μέσω Κοινωνικών Ιστοριών

Γελαστοπούλου Μαρία, Σύμβουλος Β΄ Ειδικής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης, ΙΕΠ
Παπαμιχαλοπούλου Έρη, Ειδική Παιδαγωγός

Οδηγός Εκπαιδευτικού για τις Κοινωνικές Ιστορίες [pdf]

Α1. Μια ιστορία για μένα [ppt] 
A2. To σχολείο μου [ppt] 
Α11. Μαθαίνω να επικοινωνώ [ppt] 
Α21. Η δασκάλα της παράλληλης στήριξης [ppt]
Α26. Οι ρουτίνες και οι κανόνες της τάξης [ppt]
Β2. Πότε νιώθω [ppt] 

Λήψη των ιστοριών σε pdf

Α4. Τι συμβαίνει όταν ακούω έναν δυνατό θόρυβο [ppt] [pdf]

Α6. Πώς πλένω τα χέρια μου [ppt] [pdf]
Α7. Πώς τρώω το πρωινό μου [ppt] [pdf]
Α8. Πώς ετοιμάζω την τσάντα μου [ppt] [pdf]

Α10. Τι είναι η υπομονή [ppt] [pdf]

Α5. Τι κάνω όταν ακούω κάποιον να μου μιλάει [ppt] [pdf]
Α12. Πώς χαιρετάω και πώς αποχαιρετάω [ppt] [pdf]

Α13. Μοιράζομαι τα παιχνίδια με τους φίλους μου [ppt] [pdf]
Α14. Πότε κερδίζω και πότε χάνω σε ένα επιτραπεζιο παιχνίδι [ppt] [pdf]
Α15. Φτιάχνω παζλ παρέα με μια φίλη μου [ppt] [pdf]

Α18. Προετοιμασία πριν από την επίσκεψη στο Μουσείο [ppt] [pdf]
Α19. Τι κάνουμε όταν φτάσουμε στο Μουσείο [ppt] [pdf]
Α20. Η επιστροφή απο το Μουσείο στο σχολείο [ppt] [pdf]

Α22. Τι κάνω κάθε πρωί όταν φτάνω στο σχολείο [ppt] [pdf]
Α23. Γιατί είναι σημαντικό να κάθομαι στη θέση μου [ppt] [pdf]
Α24. Γιατί είναι σημαντικό να ακούω τις οδηγίες του δασκάλου μου [ppt] [pdf]
Α25. Πώς συνεργάζομαι με τον διπλανό μου [ppt] [pdf]
Β4. Πώς περιμένω στην ουρά του κυλικείου [ppt] [pdf]
Β5. Γιατί είναι σημαντικό να μπω στην τάξη μόλις τελειώσει το διάλειμμα [ppt][pdf]

Β1. Τι κάνω για να νιώσω καλά [ppt] [pdf]
Β3. Τι κάνω αν τα παιδιά δεν θέλουν να παίξουν το παιχνίδι που προτείνω [ppt] [pdf]
Β6. Τι κάνω όταν ένα παιδί έχει το παιχνίδι με το οποίο θέλω να παίξω [ppt] [pdf]
Β7. Ο θάνατος του κατοικίδιου [ppt] [pdf]

Β8. Τι είναι ο σχολικός εκφοβισμός [ppt] [pdf]
Β9. Ο νταής και το θύμα [ppt] [pdf]
Β10. Πώς αντιδρώ στον σχολικό εκφοβισμό [ppt] [pdf]

Β12. Γιατί είναι σημαντικό να κάνω εμβόλιο [ppt] [pdf]
Β13. Τι συμβαίνει τη στιγμή του εμβολιασμού [ppt] [pdf]
Β14. Τι θα συμβεί μετά τον εμβολιασμό [ppt] [pdf]

Β11. Ένα σοβαρό ατύχημα στο σχολείο [ppt] [pdf]

Β15. Τι είναι ο σεισμός [ppt] [pdf]
Β16. Γιατί κάνουμε άσκηση σεισμού στο σχολείο [ppt] [pdf]
Β17. Τι κάνω την ώρα της άσκησης σεισμού [ppt][pdf]
Β18. Τι χρειάζεται να κάνω αν γίνει σεισμός [ppt] [pdf]

Β19. Τι σημαίνει η αλλαγή μιας ρουτίνας [ppt] [pdf]
Β20. Τι συμβαίνει όταν λείπει η δασκάλα μου [ppt] [pdf]
Β21. Πώς μαθαινω απο τα λαθη μου [ppt] [pdf]
Β22. H εκδρομή που ακυρώθηκε ξαφνικά [ppt] [pdf]
Β23. Τι κάνω αν χάσω τη μαμά μου στην παιδική χαρά [ppt] [pdf]
Β24 Τι να κάνω αν χάσω τη μαμά μου στο σούπερ μάρκετ [ppt] [pdf]
Β25.Τι κάνω αν χαλάσει το αγαπημένο μου παιχνίδι [ppt] [pdf]

Pin It
Go to top
Καθολικός Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Προσβάσιμου Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού» -Οριζόντια Πράξη με MIS 5001313
Η Πράξη «Καθολικός Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Προσβάσιμου Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού» με MIS 5001313 υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020» με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Πιστοποίηση W2 AAA
Όροι Χρήσης
© 2017 Ι.Ε.Π.



Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech